הגריי מגיע למרכז העיר

30/06/2021 כ' תמוז תשפ"א

מועדון הגריי שפועל ביהוד יפעיל את המרכז התרבות והמוסיקה הרב תכליתי במרכז העיר החדש במודיעין מכבים רעות. המרכז, שגודלו כ- 2,500 מ"ר, צפוי להיפתח לקראת חודש אוקטובר הקרוב.

המבנה כולל שתי קומות: הקומה הראשונה תהיה למעשה היכל ההופעות אשר יכיל יציע ובו כ-400 מושבים מודולריים אותם ניתן יהיה לפרוס באמצעות מנוע בעת הצורך ובמה שניתן יהיה לקיים עליה מופעים והרצאות.

לחילופין, ניתן יהיה להפוך את האולם לאולם אירועים וכנסים שיכיל כ- 600 איש בישיבה סביב שולחנות או עד כ-800 איש בעמידה. הקומה השנייה של המבנה הינה גלריה עליונה המשקיפה על הנעשה באולם, שגם היא תאפשר מקומות ישיבה ופעילות נוספת, על פי הצורך.

המבנה עצמו כולל לובי גדול, שגם בו ניתן יהיה לקיים התכנסויות, מרפסת ישיבה חיצונית ומסעדה עבור באי המבנה אליה ניתן יהיה להיכנס הן מתוך המבנה והן מהשדרה. הכניסה למתחם תהיה מכיוון השדרה המרכזית ובנוסף תהיה כניסה מהחניון העירוני התת קרקעי.

המבנה של מרכז ההתרבות והמוסיקה הרב תכליתי בעיר יהיה למעשה הסניף השני של מועדון הגריי ויצטרף למועדון הקיים ביהוד, הפועל משנת 2014. המועדון יהווה מוקד משיכה לפיתוח וקידום התרבות והבילוי באזור, כשמסביבו שלל מסעדות ובתי קפה ושדרה בעיצוב מודרני ומיוחד.

במועדון הגריי ציינו, כי המועדון במודיעין מכבים רעות יהווה בית ליצירה תרבותית ויתארחו בו מיטב האמנים, סטנדאפיסטים, הצגות ומופעי ילדים והמרצים בישראל תוך הקפדה על תוכן איכותי, מגוון ותוסס, בשילוב עם תפריט אוכל עשיר ובר שתייה, שהופכים את הבילוי למהנה במיוחד.

ראש העיר, חיים ביבס: "בתכנון האדריכלי של מרכז העיר היווה המבנה המרשים והייחודי הזה, חלק נכבד ומהותי. רצינו ליצור מבנה מושך ובולט, שמשתלב היטב עם החזון העירוני של מרכז העיר, להוות אבן שואבת לתרבות, פנאי ובילוי לתושבים והמבקרים. כבר עכשיו עם ההתאוששות ממשבר הקורונה, אנו יוצקים תוכן למרכז העיר לצד שפע בתי האוכל שקמים בו, ועתה, המועדון החדש ייתן עוד יותר את החיזוק התרבותי במרכז היפה שלנו. אני מזמין את כל התושבים והתושבות לבוא ולבלות כאן".

מועדון הגריי במרכז העירמועדון הגריי במרכז העיר


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד