קיץ מודיעיני חוזר

30/06/2021 כ' תמוז תשפ"א

"קיץ מודיעיני" חוזר ובגדול, לאחר שבקיץ הקודם היינו תחת שיאו של משבר הקורונה, אשר לא אפשר הפקת אירועים לתושבים.

כמו תמיד, הקו המנחה של תוכנית האירועים הוא אירועים ללא תשלום, המתקיימים כמעט מדי יום בשכונות העיר ובפארקים.

אגף תרבות ואירועים, עמותת סחלבים, אגף חברה נוער וצעירים אגף הספורט ויחידת הבריאות, כולם חברו יחד ויצרו תוכנית עשירה במיוחד למגוון הקהלים הרחב, החל מאזרחים ותיקים ועד לילדים, שייהנו קרוב לבית ממופעים, פארק קולנוע, ספורט, שעות סיפור ועוד.

כלל האירועים יתקיימו באוויר הפתוח תחת כיפת השמיים. נדגיש כי התוכנית נתונה לשינויים בהתאם למצב התחלואה בקורונה והנחיות משרד הבריאות שיהיו במידת הצורך. כאשר נכון לתחילת יולי, תוכנית "קיץ מודיעיני" צפויה להתקיים כרגיל, ללא מגבלת תו ירוק או סגול ובהמלצה לעטות מסיכה באירועים הפתוחים

אז מה צפוי לנו? מגוון אירועים החל מפארק קולנוע בשלישי, לילות ענבה במוצ"ש, קיץ שכונתי ברחבי העיר, קבלות שבת בטבע, סיפורי לילה לפני שינה, יוגה בפארק, ירידי ספרי לימוד משומשים, אירוע פתיחת הקיץ ביום חמישי 1.7.21 עם תזמורת ירושלים מזרח ומערב ולהקת טיפקס, בחמישי 8.7.21 ענבה קידס עם מופע לילדים של רינת גבאי, במוצ"ש, 10.7.21 מופע של אומהגומה ותזמורת הבמה הישראלית במופע מחווה לביטלס.

אירועי קבלת שבת בטבע האהובים חוזרים במדשאת הספרייה ע"ש שכטר עם שלל הצגות של שעות סיפור, וקונספט חדש של "סיפור לילה לפני שינה" לאורך חודש יולי\ אוגוסט עם שעות סיפור מהנות בשעה 19:30 בפארקים השונים בעיר. עוד חוזר "פארק קולנוע בענבה" שתושבים רבים מחכים לו, מדי יום שלישי בשעה 20:00 הקרנות סרטים מדובבים לכל המשפחה על גבי מסך ענק בפארק ענבה, מומלץ להביא מחצלות. לאורך ימי שני בקיץ, חוזר גם "קיץ שכונתי" עם הצגות, תחנות הפעלה, שחקנים ואווירה מיוחדת בשכונות העיר.

מסיבות מזרקות עם די.ג'יי שיקפיצו את הילדים והמבוגרים במתחם המזרקות בפארק ענבה חוזרות גם הן בימי שישי , הרקדות במוצאי שבת עם דן עיני ומסיבת סלסה עם איתי ארז.

עמותת סחלבים תפעיל מספר אירועים חווייתיים ביולי ואוגוסט, "רביעי קסום" ב-14.7.21 מופע קוסמות, ג'אגלינג, מתחמי יצירה ופעילות באמפי עמק האלה, "רוקדים באמפי" ב-21.7.21 מופעי מחול, סדנאות ריקוד ועוד, "רביעי קצבי" הפנינג מוזיקלי עם תיפוף, דראמס אלייב ועוד ב-28.7.21 קרנבל ברזילאי, בב-11.8.21 יתקיים אירוע "משחקים של פעם" עם משחקי הילדות הנוסטלגיים וב-29.8 הפנינג החשיפה של יריד החוגים באמפי עמק האלה.

הנוער ייהנה ממתחם ענק בפארק ענבה, "ענבה ווילג'", שיהיה פתוח החל מיום שני 5.7.21 בימים ראשון עד חמישי משעה 20:00 עד 1:22 בלילה. מסיבת פתיחת הקיץ לנוער תתקיים ביום ראשון 4.7.21 עם די.ג'יי סקאזי בפארק ענבה.

חיים ביבס, ראש העיר: "אחרי שנה וחצי של משבר הקורונה, התגעגענו מאוד לאירועים, אנחנו חוזרים לאט, אבל בטוח, לקיים את אירועי התרבות בקיץ. בשל התפרצות הקורונה האחרונה אנחנו נקיים את כל האירועים בצורה זהירה, כך שכל האירועים יתקיימו בשטחים פתוחים כאשר כולנו, מתוך אחריות ציבורית וחברתית נעטה מסכה כדי לשמור על בריאותנו ובריאות השכנים שלנו. שקדנו על מופעים בתחומים שונים שיתאימו לכל אחת ואחד מתושבי העיר מהקטנטנים דרך בני הנוער והצעירים שיקבלו התייחסות מיוחדת ועד לבני הגיל השלישי כי בקיץ הזה אנחנו מבלים קרוב לבית"

אלעד שמעונוביץ, משנה לראש העיר, מחזיק תיק התרבות: ״אחרי הקיץ הקודם והשנה האחרונה, ולמרות התחלואה בעיר, חשוב לנו לקיים קיץ כבשגרה עם כמה שיותר אירועים ופעילויות לכל המשפחה. האירועים יתקיימו בהתאם להנחיות משרד הבריאות, חשוב להקפיד על עטיית מסיכות ולהתעדכן על כל שינוי. שיהיה לכולנו קיץ בטוח ומהנה.״

לחצו לצפייה בתוכנית האירועים המלאה של קיץ מודיעיני

קיץ מודיעיניקיץ מודיעיני


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד