אירונאוטיקס מגיעה לעיר

01/07/2021 כ"א תמוז תשפ"א

ביום חמישי, 24.6.21, פורסם כי קבוצת אירונאוטיקס, התקשרה עם חברת "מגה אור" על הקמת מבנה ששטחו כ-42,000 מ"ר בפארק הטכנולוגי של מודיעין מכבים רעות.

הקבוצה פועלת מאז שנת 1997 ונמצאת בבעלות משותפת של חברת רפאל ומר אביחי סטולרו. לקבוצה מס' חברות בנות.

ראש העיר, חיים ביבס, בירך על העסקה וסיפר כי התהליך החל לפני כשנה: "נפגשנו נציגי העירייה, היזם צחי נחמיאס, מנכ"ל חברת "מגה אור", איתמר רגב, סמנכ"ל פיתוח עסקי במגה אור, גולן עיני ומנכ"ל מינהלת אופק, רון ברזני, עם בכירי חברת "אירונאוטיקס" על מנת לשכנע אותם להעתיק את החברה לפארק הטכנולוגי בעיר. "

"לשמחתי, שמה הטוב של העיר והתקדמותה הענקית בשנים האחרונות דרבנו את ראשי החברה להחליט להקים כאן את ביתם החדש בישראל. אנחנו נסייע לתושבים החדשים שלנו ככל הניתן, על מנת שתהיה להם כניסה חלקה למבנה החדש, ונוסיף לפעול כדי להביא לעיר עוד ועוד חברות מתחום ההיי-טק והתעשייה, דבר שיאפשר ליותר תושבים מהעיר לעבוד כאן קרוב לבית."

קבוצת אירונאוטיקס היא חברה בינלאומית המתמחה בפיתוח ובייצור של פתרונות מודיעיניים מבוססי מערכות בלתי מאויישות עבור השוק הביטחוני והצבאי. מערכות החברה הנמצאות בחזית הטכנולוגיה, מעניקות פתרונות יעילים להגנת המולדת והגבולות.

המערכות נמצאות בשימוש עשרות מדינות ברחבי העולם, אצל לקוחות רבים ושונים,בהם כוחות וארגונים צבאיים וביטחוניים.

מגוון המערכות הרחב של אירונאוטיקס מספק פתרונות מוכחים למשימות מודיעין, מעקב וסיור, מערכות אלו מצטיינות בביצועים מעולים וביכולות מתקדמות ביותר, כולם פרי מחקר ופיתוח מתמשכים.

כמובילה בתחום מערכות בלתי מאוישות אוויריות, אירונאוטיקס מזהה את הצרכים התפעוליים של לקוחותיה ונותנת מענה עם פתרונות טכנולוגיים חדשניים. הללו מגובים במחקר ופיתוח מתמשכים ומבוססים על עשורים של ניסיון טכנולוגי ותפעולי.

הפארק הטכנולוגי של מודיעין מכבים רעות נמצא על שטח של 4700 דונם, מהם כ-2500 דונם של שטחים ירוקים. פיתוח הפארק נחשב לאחד מהנושאים המרכזיים בסדר העדיפות של העיר בשנים האחרונות.

עד כה שווק בפארק למעלה מ-95% מהשטחים המתוכננים רובם ככולם במהלך השנים אחרונות, כאשר רק השבוע התבשרנו על שיווק מגרש מסחרי נוסף בפארק בסכום השווה לכ-38 מלש"ח, לא כולל הוצאות פיתוח. קבוצת אירונאוטיקס תצטרף לעשרות החברות הפועלות במקום מתחומים שונים ובהן מפעלי הייטק, מפעלים ביו-טכנולוגיים, טכנולוגיים מעבדות ועוד.

הפארק הטכנולוגיהפארק הטכנולוגי


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד