אגודת שחייה עירונית

13/07/2021 ד' אב תשפ"א

בימים אלה מפרסם אגף הספורט בעירייה יחד עם עמותת עירוני מודיעין ומנהלת אופק, הודעה משמחת על הקמתה של אגודת שחייה עירונית. הרעיון להקמת האגודה נולד מצורך ההולך וגובר של ילדים וצעירים המעוניינים להשתלב בענף השחייה כשמירה על אורח חיים בריא וגם כעיסוק בספורט בהיבט יותר תחרותי והישגי.

עם פתיחת פארק הנופש והספורט והתווספותה של בריכה נוספת בעיר (מעבר לבריכה העירונית), התאפשרה הקמתה של אגודת השחייה העירונית, כך שניתן יהיה לערוך אימונים עבור שחייני האגודה, מבלי להפריע למינויים והמתרחצים שמגיעים אל הפארק.

המנהל המקצועי של האגודה יהיה מיקי חליקה. חליקה, שחיין עבר אולימפי ישראלי (סגן אלוף אירופה, בעל מדליית ארד מאליפות העולם בשחייה (בריכת 25 מטר, אתונה 2,000) ופעמיים ברציפות סגן אלוף האוניברסיאדה (מסינה 1997 ופלמה 1999) במשחה ל-400 מטר מעורב אישי. חליקה יביא את ניסיונו הרב כשחיין, מאמן וכמנהל שניהל מספר אגודות שחייה גדולות ובולטות בארץ.

בחזון הקמת האגודה עומדת המטרה ליצור קבוצת ספורט מקצועית ולהוות בית מקצועי לכל רמות וגילאי השחיינים בעיר ולסייע בידם להגשים הישגים אישיים. מעבר לכך, מוקמת האגודה במטרה להנגיש בעתיד את השחייה לכל תלמידי העיר.

ראש העיר חיים ביבס: "פיתוח העיר והוספת מתקני הספורט ובראשם הבריכה בפארק הנופש והספורט יוצרים לנו את הזכות לאפשר לילדי העיר ללמוד שחייה במסגרת תחרותית מקדמת ולפתח אותה לכדי עמותת ספורט איכותית מובילה."

סגן ראש העיר, אלי סבח, יו"ר עמותת עירוני מודיעין: "בחודשים האחרונים, עם הקמת הבריכה קיבלנו פניות רבות של תושבים שביקשו שנפתח מסגרת שחייה לימודית ותחרותית. אני שמח שאחרי עבודה לא פשוטה מאחורי הקלעים הגענו לרגע הזה ואני בטוח שבעוד שנים לא מועטות נוכל להתגאות באלופי מדינה ואולי גם מתחרים אולימפיים."

מבחני מיון והתאמה יערכו בתאריכים 25.7.21 ו-26.7.21 בין השעות 18:00-14:00, בפארק המים והנופש. לתיאום טלפוני 08-6145470 או במייל moran_d@modiin.muni.il

בריכת השחייה בפארק נופש וספורטבריכת השחייה בפארק נופש וספורט


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד