התו הירוק באירועי הקיץ

29/07/2021 כ' אב תשפ"א

אירועי קיץ מודיעיני בצל הקורונה - בהתאם להחלטת הממשלה, החל מיום חמישי 29.7.21 יחל התו הירוק עם שינויים מסוימים בהנחיות, לעומת אלו שהיו בתו הירוק של גלי הקורונה הקודמים.

על פי ההנחיות החדשות, יפעל התו הירוק, במקומות סגורים ומקומות פתוחים בהם מעל מאה איש, באופן הבא: מגיל 12 יש להציג תעודת מתחסן או אישור מחלים בכניסה לאירוע. אלו שאינם מחוסנים או מחלימים מעל גיל 12 יצטרכו לערוך בדיקת קורונה. ילדים מתחת לגיל 12 יוכלו להיכנס ללא צורך באישורים.

על פי ההנחיות, עד 8.8, ניתן יהיה לבצע את בדיקת הקורונה (PCR) בקופות החולים או במתחם פיקוד העורף, ללא תשלום, ובתוקף 72 שעות עד לאירוע. החל מ-8.8, תתאפשר כניסה לאירועים מעל מאה איש, רק עם הצגת בדיקה מהירה שבוצעה 24 שעות לפני האירוע, במימון הנבדק.

בהקשר זה ממשרד הבריאות נמסר כי בקרוב צפויות להיפתח עמדות ביצוע בדיקות מהירות על ידי דוגמים הרשומים במשרד הבריאות, באתרי בדיקה הפרוסים ברחבי הארץ. תוצאה שלילית בבדיקות אלו עבור מי שאינו מחוסן או מחלים, תאפשר כניסה למקומות הפועלים בתו שמח, או תו ירוק למשך 24 שעות, בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

התו הירוק מתייחס למקומות בהם מעל מאה איש ובהם, אירועי תרבות וספורט, חדרי כושר ואולמות סטודיו, מסעדות, בתי קפה וברים ובתי כנסת.

עקב ההנחיות החדשות, נערכת העירייה בימים אלה להמשך אירועי הקיץ אשר ימשיכו נכון לעכשיו כפי שמתוכנן, כאשר לאור התו הירוק יהיו סדרנים להם יוצגו תעודות המתחסן, מחלים או בדיקת הקורונה.

האירועים הפועלים תחת תו ירוק, כלומר מעל מאה איש, בשלב זה מדובר במופעי פארק ענבה, כאשר שאר האירועים ייבחנו בהתאם ויפורסמו בהקדם.

בתי הכנסת והיכל התרבות מודיעין, יפעלו גם הם בהתאם לתו הירוק. לעומת זאת, חנויות, קניון, רשת הספריות, פארק הנופש והספורט והבריכה העירונית (לא כולל חדרי הכושר ואולמות הסטודיו) יפעלו כרגיל, ללא תו ירוק, כלומר כניסה למקום סגור בעטיית מסכה וללא צורך באישורי בדיקת קורונה, מחלים או מתחסן.

אירועי קיץ בפארק ענבהאירועי קיץ בפארק ענבה


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד