מנקים את העיר לחגי תשרי

30/08/2021 כ"ב אלול תשפ"א

ראש השנה הולך ומתקרב, וכבכל שנה, גם השנה נערכים במינהל שפ"ע למבצע ניקיונות, פינוי אשפה וגזם בכל רחבי העיר, בהובלת מחלקת התברואה ובסיוע איכות הסביבה, הפיקוח העירוני ואגף גנים ונוף.

על מנת להשלים את ההכנות ולהימנע ממפגעים וגרוטאות במהלך החג, רעננו השבוע בעירייה את נהלי פינוי הפסולת בעיר, כאשר כמו בכל חג, גם הפעם החליטו בעירייה לתת דגש מיוחד לנושא האכיפה של השארת גזם וגרוטאות שלא בימים המיועדים לכך, זאת בכדי לאפשר לתושבי העיר ליהנות מעיר נקייה במהלך החג.

התושבים מתבקשים להקדים ולהוציא גזם וגרוטאות יום לפני מועד הפינוי, בהתאם לימי הפינוי של כל שכונה ושכונה ולנקודות האיסוף בלבד ועד ליום 1.9 בשעה 10:00.

נדגיש כי תושב אשר יוציא גזם ו/או גרוטאות לאחר תאריך זה ולא בהתאם לימי ההוצאה בכל שכונה, תבוצע אכיפה בהתאם לחוק העזר העירוני.

בערב החג ראש השנה, יום שני 6.9.2021, יבוצע פינוי האשפה החל מהשעה 03:00 לפנות בוקר , בשכונות.

בערב סוכות, יום שני 20.9.2021 , יבוצע פינוי האשפה בשכונות.

במהלך ימי חול המועד סוכות , פינוי האשפה יעשה במתכונת הרגילה.

ניסים בן אבי, מנהל מחלקת התברואה, האחראי על ניקיון העיר ונראותה הדגיש כי תושבים מתבקשים שלא להחנות כלי רכב בצורה שעלולה לחסום דרכי גישה למשאיות פינוי האשפה והגזם.

ראש מינהל שפ"ע, חיים בלאיש: "השנה, יותר מבשנים קודמות ובנסיבות הקורונה, נקדים את ההיערכות לחגי ישראל. ערב ראש השנה יוצא ביום ראשון, דבר המחייב תכנית פינוי מיוחדת המחייבת שיתוף פעולה מצד התושבים. בנוסף ,בימים אילו מתקיים אכלוס בשכונות העיר החדשות וכמו כן, מתמשכות עבודות בנייה בעיר. אנו נפעל בכל האמצעים והכלים העומדים לרשותנו כדי לנקות את העיר לקראת החג ובכך, העיר שלנו מודיעין מכבים רעות, תמשיך להיות העיר היפה בארץ".

מנקים את רחובות העירמנקים את רחובות העיר


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד