מרוץ מודיעין ה-16

06/10/2021 ל' תשרי תשפ"ב

מרוץ מודיעין חוזר. נפתחה ההרשמה המוקדמת למרוץ מודיעין ה-16, שיערך בעיר ביום שישי 19.11.21. כמו בשנים הקודמות, המרוץ יציע חמישה מסלולי ריצה תחרותיים ועממיים עם דגש מיוחד על הפן החווייתי והספורטיבי.

"חצי מרתון מרוץ מודיעין" הפך עם השנים לאירוע הספורט הגדול של העיר שמושך אליו בכל שנה אלפי רצים ורצות. המרוץ יספק לרצים, ברמות השונות, מסלולי ריצה תחרותיים של 1.8, 5 ,10 וכמובן מקצה חצי מרתון של 21.1 ק"מ, כולם עם תו תקן של איגוד האתלטיקה בישראל.

לצד המקצים התחרותיים מציע המרוץ שני מקצים עממיים ללא מדידת זמנים המתאימים גם לילדים, לאוכלוסיות עם צרכים מיוחדים ואזרחים ותיקים: מקצה 1.8 ק"מ ומקצה אפרוחים של 300 מ' המיועד לילדים בגילאי 7-3 ולהוריהם. כמו כן, ישלב המרוץ את אליפות בתי הספר היסודיים והעל יסודיים במודיעין מכבים רעות.

הרישום המוקדם נפתח השבוע באתר העירייה ובאגף הספורט מזמינים את תושבי העיר והסביבה, להירשם ולהצטרף לחוויה הספורטיבית. במסגרת הרישום המוקדם עלות ההשתתפות עבור תושבי העיר תעמוד על 80 שקלים במסלולים של ה-5 ו-10 ק"מ ו-100 שקלים לחצי מרתון.
רצים מחוץ לעיר ישלמו עבור השתתפות במסלולים אלו 95 שקלים ו-115 שקלים בהתאמה. כל משתתף, שירשם למסלולים התחרותיים, יקבל ערכת הרשמה הכוללת חולצת ריצה של VN וצ'יפ מיוחד למדידת הזמנים והמרחק במהלך התחרות.

השנה, הרישום לתלמידי בתי הספר בעיר יבוצע גם הוא באתר המרוץ, כאשר עלות ההשתתפות לתלמידים במסגרת ההרשמה המוקדמת תעמוד על 30 שקלים בלבד למקצי ה-1.8, 5 ו-10 ק"מ.
להרשמה – לחצו כאן>>

ראש העיר, חיים ביבס:"מרוץ מודיעין ה־16 יוצא לדרך ואנחנו נערכים לקראתו בהתרגשות רבה. מדי שנה אלפי רצות ורצים משתתפים במרוץ, שהפך זה מכבר לאחד המרוצים הבולטים והאטרקטיביים ביותר עבור חובבי המרוצים בעיר ומחוצה לה. ההרשמה המוקדמת נפתחה באתר העירייה ואני מזמין את כולם להירשם ולבוא להשתתף באירוע הספורט הגדול של העיר."

המשנה לראש העיר ומחזיק תיק הספורט,
אלעד שמעונוביץ:
"אחרי שבשנה שעברה הקורונה שינתה לכולנו את התכוניות, מרוץ מודיעין ה-16 יוצא לדרך. אני מזמין את חובבי הריצה להירשם במסגרת הרישום המוקדם, להצטרף לחגיגה הספורטיבית הגדולה של העיר וליהנות ממרוץ ספורטיבי, חווייתי ומהנה ברחובות העיר."

רגע לפני הזינוק. צילום: אמיתי ליבוביץרגע לפני הזינוק. צילום: אמיתי ליבוביץ


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד