מכשירי החייאה חדשים

26/10/2021 כ' חשון תשפ"ב

שני דפיברילטורים חכמים (מכשירי החייאה) חדשים הותקנו ביום חמישי 21.10.21 בשדרות יאיר פרג ובכיכר התחבורה. המכשירים נרכשו והותקנו על ידי העירייה בשיתוף עם מד"א.

אופן פעולתם הוא על ידי חיוג מהיר למוקד מד"א 101, אשר פותח את עמדת ההחייאה בשליטה מרחוק ומנחה את מגיש העזרה הראשונה כיצד לפעול באמצעות המכשיר מציל החיים.

מכשירי החייאה חכמים אלו מצטרפים לעמדות מרכזיות קיימות בעיר: עמדת פיס במודיעין סנטר, עמדת פיס מול מרכז מרלז, עמדת פיס בקאנטרי סנטר, שתי עמדות החייאה במרכז העיר החדש, עמדה נוספת ברחוב מנחם בגין ליד הספורטק, עמדה בסמוך לדיור המוגן עזריאלי פאלאס ועמדה בפארק ענבה.

בנוסף למכשירי ההחייאה החכמים המקשרים כאמור למוקד מד"א, פרושים ברחבי העיר בעשרות נקודות חשובות דפיברילטורים רגילים מצילי חיים במבני ציבור, בריכת השחייה העירונית, מרכזים מסחריים, בניין העירייה, בית הדיור המוגן עזריאלי פאלאס, קניון עזריאלי, בתי הספר ועוד.

כמו כן, שולבו המכשירים בניידות הביטחון, הזמינות עבור התושבים 24 שעות ביממה, בכל ימות השבוע.

בעירייה מזכירים כי במסגרת הנגשת המידע ושדרוג השירות לתושב, יכולים תושבים לנווט ישירות למיקום המדויק של מכשירי ההחייאה (דפיברילטורים) ברחבי העיר.
זאת על ידי לחיצת כפתור ברשימת הכתובות המפורסמת באתר – כאן בקישור

הרשימה מתעדכנת כל העת במכשירי ההחייאה שמוצבים בעיר, וכוללת גם הסבר מפורט באשר למיקומו של כל מכשיר ושעות הזמינות שלו בכל מבנה.

ברוך בוחניק, מחזיק תיק הבריאות: "בתחום הבריאות שמנו יעד לעודד אורח חיים בריא אבל גם לוודא שישנה תמיכה להצלת חיים. אני שמח לבשר על הצבת עוד דפיברילטורים חכמים בתחומי העיר. ושוב תודה למד"א על האכפתיות והמעורבות ושיתופי הפעולה לקידום הנושא."

דפיברילטור בדרך יאיר פרג


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד