יום ההליכה העולמי 2021

28/10/2021 כ"ב חשון תשפ"ב

ביום שישי 29.10.21 יצוין ברחבי העולם יום ההליכה העולמי. כמיליון הולכים מסביב לגלובוס צפויים לקחת חלק במאות אירועים מגוונים שקוראים לאנשים לצאת להליכה במטרה לעודד אורח חיים פעיל ובריא.

במודיעין מכבים רעות מצטרפים גם השנה ליוזמה, בהובלת מחלקת קידום בריאות באגף לשירותים חברתיים ואגף הספורט בשיתוף פרויקט "אפשריבריא", התכנית הלאומית לחיים פעילים ובריאים של משרד הבריאות.

הפעילות תתחיל בשעה 08:00 ברחבת הירידים ברח' עמק החולה (מול מס' 101), שם ייפגשו הצועדים והצועדות ויצאו יחד להליכה של כחמישה קילומטרים. את ההליכה ילוו פיזיותרפיסטים ומדריכי כושר לדגשים והעלאת המוטיבציה להיכנס לכושר.

בנוסף, יוכלו המשתתפים ליהנות גם משייקים טבעיים ובריאים של פירות וירקות שיחולקו למשתתפים וממתנה אישית - כובע ודלגית לפעילות ספורטיבית, לכל צועד.

כידוע, ההליכה היא פעילות אירובית מתונה המפעילה את הגוף בתנועה מאוזנת והרמונית המשפיעה לטובה על מערכות הגוף והנפש, מתאימה לכל גיל, מין, ומשקל, ליחיד, לקבוצה ולמשפחה. בעירייה מזמינים השבוע את תושבי העיר לקחת חלק ביום ההליכה ולהצטרף לכמיליון צועדים מסביב לעולם.

ברוך בוחניק, מחזיק תיק הבריאות: "כחלק מקידום אורח חיים בריא בעיר, אנו ממשיכים את המסורת של יום ההליכה העולמי לעידוד התושבים לצאת מן הבית ולבצע פעילות גופנית. אני מזמין את כולם להצטרף ליום הזה."

יום ההליכה. תמונת המחשהיום ההליכה. תמונת המחשה


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד