הצלחה לפסטיבל צלילי סתיו

23/11/2021 י"ט כסלו תשפ"ב

אחרי שנה בה לא התאפשר לחגוג כתמיד עקב הקורונה, התמלאה העיר בצלילים וצבע במסגרת פסטיבל "צלילי סתיו" האהוב שנערך בימים חמישי עד שבת 18.11.21 – 20.11.21.

עשרות מופעים מוסיקליים, מרביתם ללא תשלום, הכניסו לאווירת הסתיו, או ליתר דיוק, החורף, שהגיח במלוא תפארתו כשהצלילים ההרמוניים השתלבו עם קולות הגשם, באולמות השונים ברחבי העיר.

מוזיקה אפריקאית, ישראלית, רוקיסטית, ים תיכונית, קלאסית, יוונית ועוד הרבה סגנונות וגוונים שמייחדים את הפסטיבל המתקיים זו השנה ה-22, הרקידו והנעימו את מאות התושבים והמבקרים שהגיעו לחגוג יחד בהיכל התרבות, במתחם העבודה השיתופי ספייס מוד בכיכר התחבורה, באולמות הספורט בבתי ספר, באולם עינן בקניון עזריאלי, בחווה האקולוגית "חווה ואדם" ועוד.

הפסטיבל נחתם בהופעתה המרגשת של להקת "שלווה" עם תזמורת סימפונט רעננה בניצוחו של גיל שוחט בהיכל התרבות והטעין באנרגיות חדשות ושמחה את הקהל הרב שהגיע אליו.

אלעד שמעונוביץ', המשנה לראש העיר, מחזיק תיק התרבות: "מזג האוויר בסופ"ש האחרון נתן תפאורה מושלמת לפסטיבל צלילי סתיו. המופעים עברו למקומות סגורים ואינטימיים אבל עדיין היו מלאים ותושבי העיר הצביעו ברגליים. תודה רבה לכל הצוות של אגף תרבות ואירועים שעבד סביב השעון להצלחת הפסטיבל. מחכים כבר לשנה הבאה."

אלון שמידט, מנהל אגף תרבות ואירועים: "הפסטיבל הוכיח עד כמה תושבי העיר צמאים לתרבות ונותנים אמון בפסטיבל בפרט ובתרבות העירונית בכלל. גם בעידן הקורונה חוסן תרבותי חשוב לא פחות מחוסן בריאותי למען בריאות הנפש שלנו ואפילו מזג האוויר לא פגע בהנאה של תושבי העיר שהגיעו בהמוניהם."

פסטיבל צלילי סתיופסטיבל צלילי סתיו


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד