אכלוס ראשון בשכונת מורשת

07/01/2022 ה' שבט תשפ"ב

במהלך חודש פברואר הקרוב, יכנסו הדיירים הראשונים לשכונת מורשת החדשה, 116 יחידות דיור של פרויקט המגורים "דורון לוי". זאת במקביל לפיתוחם המואץ של פרויקטי המגורים בשכונה, אשר צפויה להתאכלס עד חודש יוני 2022 ב-454 יחידות דיור, 70% מתוכן הן פרויקטים של דיור למשתכן.

החברה הכלכלית לפיתוח מודיעין, (החכ"ל) אשר אמונה על פיתוח השכונה נמצאת גם היא בשלבים מתקדמים בעבודות, מתוך מטרה להעניק לדיירים איכות חיים גבוהה ככל הניתן, על אף שהשכונה נמצאת בבנייה אינטנסיבית.

במקביל, בגבעת אשון, הפארק הארכיאולוגי הייחודי שסביבו בנייני המגורים, הסתיימו העבודות להקמת שבילי ההליכה המונגשים ברחבי הפארק. עבודות השימור בפארק נמצאות גם הן בשלבים מתקדמים.

בנוסף, מבוצעות עבודות להקמת שלוש גינות משחקים ברחבי השכונה, אחת מהן בסמוך לפרויקט המגורים אשר צפוי להתאכלס והיא תיפתח יחד עם האכלוס.

עוד מעדכנים בחכ"ל כי בוצע ריבוד ראשון של אספלט בכבישי השכונה ויש היערכות לקראת ביצוע צומת מרומזר שיהווה כניסה נוספת לשכונה מכיכר פז.

אגף מבני ציבור בעירייה מבצע עבודות להקמת מבני חינוך ומבני ציבור בשכונה. תשעה גני ילדים נמצאים כרגע בשלבי בנייה וכן, בית ספר יסודי ממלכתי. בנוסף, בקרוב יחלו עבודות להקמת בית ספר יסודי ממלכתי דתי ושמונה גני ילדים נוספים ושני בתי כנסת. בנוסף, בית ספר על יסודי ממלכתי דתי נמצא בשלבי אישורים לקראת תחילת עבודות ההקמה.

שכונת מורשתשכונת מורשת


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד