שירות השאלת הספרים

24/01/2022 כ"ב שבט תשפ"ב

לאור התחלואה הגוברת בגל החמישי, מחזירה רשת הספריות הציבוריות בעיר את שירות השאלת הספרים בשיטת איסוף עצמי (takeaway), עד אשר ישובו הספריות לפעול בשירות הרגיל.

השירות מאפשר להזמין ספרים המופיעים כזמינים בלבד בקטלוג הספרייה או באפליקציה IsmartLib. בספריות הציבוריות מדגישים כי אין לבצע הזמנה בטלפון או במייל. בנוסף, לא יתאפשר שינוי הזמנה במעמד האיסוף עקב ההיערכות הנדרשת מראש.

כיצד יתבצע תהליך ההחזרה והאיסוף של הספרים? הספרייה תשלח הודעה במייל לגבי מועד האיסוף (עד ארבעה ימי עסקים). יש להגיע לאיסוף אך ורק במועד שצויין במייל. האיסוף יתבצע בדלת הכניסה לספריות ( בספריית שכטר, בקומה העליונה). יש להקפיד על עטיית מסיכה ושמירת מרחק.

שירות האיסוף העצמי שהחל לאחר הסגר השני לתקופה מסויימת, נחל הצלחה מרובה, עם אלפי הזמנות לספרים בקטגוריות מבוגרים, נוער וילדים.

הנחיות מפורטות לקבלת שירות האיסוף העצמי מופיעות כאן באתר העירייה
ברשת הספריות מזכירים כי מעבר לשירות החדש, ניתן גם להזמין ספרים לקריאה דיגיטלית וספרים קוליים, ממאגר העומד לרשות התושבים. ניתן לעשות זאת דרך אתר העירייה – לחצו כאן על הקישור

בנוסף, הספריות ממשיכות בשירות המיוחד של "ספרים עד הבית", אשר מיועד לאנשים המרותקים לבתיהם. המעוניינים בסיוע יוכלו לפנות לכתובת דוא"ל – libdigital@modiin.muni.il או להשאיר הודעה במשיבון בטלפון – 08-9731634.

שירות השאלת הספרים


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד