תרומת אופני טנדם לעמותת פעול"ה

11/08/2022 י"ד אב תשפ"ב

אירוע מרגש ביותר התקיים ביום רביעי, 3.8.22, בזמן שחברי עמותת פעול"ה, נציגי העירייה ומפעל הפיס חנכו את הכנסתם של עוד שמונה אופני טנדם המיועדים לרכיבה ללקויי ראייה.

האופניים, שנתרמו על ידי מפעל הפיס, ישמשו לפעילותה של עמותת פעול"ה, התומכת בתושבי העיר עם ליקויי הראייה.

הטקס, בו נכחו ראש העיר חיים ביבס, מנכ"ל מפעל הפיס, בני דרייפוס, יו"ר עמותת פעולה, אלי שירוני ותושבים רבים, נערך במוזיאון מורשת החשמונאים ולאחר דברי ברכה יצאו הרוכבים לסיבוב בכורה בשדרה.

יו"ר עמותת פעול"ה, אלי שירוני: "עמותת פעול"ה רוכבת כבר 11 שנים עם לקויי ראייה ועיוורים. תרומת מפעל הפיס מסייעת לנו לשפר את צי האופניים שלנו ואין ספק שאנחנו נהנים מתרומה באיכות מעולה."

מנכ"ל מפעל הפיס, עו"ד בני דרייפוס: "מפעל הפיס גאה להיות שותף למיזם "אפני הטנדם" של עיריית מודיעין מכבים רעות, שמטרתו להנגיש חוויית רכיבה על אפניים עבור אנשים עם מוגבלות ראייה. מיזם זה הינו חלק ממהלך כולל שמובילים מפעל הפיס והשלטון המקומי בכל רחבי הארץ, תוך השקעת משאבים משמעותיים מאד, למען רווחתם ושילובם של אנשים עם מוגבלויות בכל תחומי החיים בחברה. אנחנו מודים לשותפינו בעירייה ולעומד בראשה, ראש העיר חיים ביבס, על עשייה בלתי פוסקת בתחום זה ובטוחים שנמשיך להוביל יחד עוד מיזמים רבים שמטרתם לקדם שיוויון הזדמנויות מלא עבור אוכלוסיה זאת."

בתוך כך עמותת פעולה מזמינה רוכבי שטח מנוסים שירצו לרכוב ולהתנדב בפעול"ה בטלפון 08-8603311

תרומת אופני טנדם תרומת אופני טנדם


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד