קייטנת אקים במודיעין

25/08/2022 כ"ח אב תשפ"ב

ממשיכים במסורת: עיריית מודיעין מכבים רעות ומשפחת אקים פותחות גם השנה את קייטנת אקים. השנה, בשונה משנים קודמות, העירייה בשיתוף פעולה של אקים החליטו לפתוח קייטנה נוספת לבוגרי אקים על מנת לתת להם מקום להשתלב בקהילה וליהנות מחופשת הקיץ שלהם.

"מרגש מאוד לפגוש כל שנה מחדש את ילדי אקים המקסימים ואת עשרות בנות ובני הנוער המתנדבים שמנצלים את השבוע האחרון של הקיץ כדי לבוא כל בוקר להיות עם ילדי אקים ולדאוג שהחיוך לא ירד להם מהפנים. אשרי העיר שאלו הם ילדיה". את הדברים אמר ראש העיר, חיים ביבס במסגרת הביקור שלו בקייטנת אקים שריגשה אותו וממשיכה לרגש כל שנה מחדש.

קייטנת הקיץ של אקים מתקיימת באופן שוטף למעלה מ- 10 שנים ונותנת מענה לכ-100 משפחות של ילדים עם מוגבלות שכלית התפתחותית וצרכים מיוחדים. הקייטנה נפתחה ב-16.8.22 ונמשכה עשרה ימים מלאים שאותה ילוו 56 חניכים, 70 אנשי צוות ו-60 מתנדבים המגיעים ממודיעין מכבים רעות והסביבה שהחליטו לוותר על חופשת הקיץ שלהם ולהתנדב למען הקהילה שלהם מתוך אמונה שלמה ורצון לעזור לזולת.

מעבר לפעילויות השוטפות בכל שנה: פעילויות יצירה, הופעות בקייטנה, מתנפחים והרקדה, יתקיימו לבוגרים פעילויות נוספות, הכוללות יציאה לשטח לקטיף דובדבנים, רכיבה על טרקטורונים פעילות שטח בשיתוף קק"ל ועוד.

יו"ר אקים מודיעין, חיים דואק: "הילדים של אקים הם כמו הילדים שלי, תחושת השמחה שלהם כשהם נכנסים בבוקר ומחכים לקייטנה בקוצר רוח, מרגשת כל שנה מחדש. בזכות עיריית מודיעין ואקים יש להם הזדמנות לצאת מהשגרה פעם בשנה ולהרגיש כמו כל אחד מבני גילם. הצוות שמלווה אותנו, העובדים והמתנדבים הם האנשים שבאים לפה מתוך תחושת שליחות עליונה ואני לא יודע איך להודות להם ולהוקיר אותם על כל מה שהם עושים. לקום כל בוקר, לוותר על חופשת הקיץ שלך ולהתייצב פה, זה דוגמא ומופת לכל אדם בעולם".

ראש העיר מבקר בקייטנת אקיםראש העיר מבקר בקייטנת אקים


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד