חדש בגלריה העירונית 51

21/09/2022 כ"ה אלול תשפ"ב

הגלריה העירונית 51, פותחת את שעריה גם בימי שישי לטובת המבקרים, שיוכלו ליהנות משעות הבוקר עד הצהריים מזמן תרבות ובילוי המוקדשים לתערוכות אמנות עכשווית, הדרכות, שיחי גלריה ועוד.

רק לפני כשבוע השיקה הגלריה תערוכה חדשה ומרתקת הנקראת "סזורה" אליה הגיעו מבקרות ומבקרים מהעיר ומחוצה לה. התערוכה היוותה פתיחתה הרשמית של עונת התערוכות בגלריות האמנות בארץ, ואת הערב ליוו וניגנו אנסמבל PREMITIVO, הרכב ג'אז שהעניק אווירה קיצית נעימה לצד התערוכה.

בתערוכה מוצגות עבודות מעניינות של ציור, צילום, מיצב ווידאו שנבחרו בקפידה על ידי האוצרת ניצה פרי. המונח "סזורה" מקורו בלטינית, ומשמעו "לחתוך". בתחומי המוסיקה והשירה משמש הביטוי לתיאור אתנחתא, במהלך הרצף המוזיקלי או השירי.

במובן זה מכיל בתוכו המונח את הרעיון שישנה דממה, שעל אף היותה חותכת, היא חלק מרצף המשכי. סזורה הוא המרווח בין שני דברים, שכאילו נפרדים, אך למעשה הם חלק מרצף, כמו שני צלילים והשתיקה ביניהם, כמו שני הרים והבקעה הפרושה ביניהם.
לאורך השנה יושקו בגלריה ארבע תערוכות נושא, המציגות אמנים מהעיר ומהארץ מהטובים והמובילים בתחום. המבקרים בגלריה בחלקם הגדול הם צרכנים בתחומי אמנות, הלמידה ותחומי ידע שונים, וכיום קהילת האמנים בעיר מונה מעל 700 אמנים ואמניות, קהילה משמעותית ומשפיעה.

שעות פעילות הגלריה: ימים ראשון-רביעי 9:00-13:00 , ימים שני –שלישי 16:00-19:00, שישי 9:00-13:00.

מבקרים בפתיחת התערוכהמבקרים בפתיחת התערוכה


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד