מנהל חדש לאגף הספורט

19/08/2020 כ"ט אב תש"פ

עדי דויטש, מי ששימש במספר תפקידים בכירים בחברה למתנ"סים ובמיזמי ספורט ארציים, נבחר לשמש מנהל אגף הספורט של העירייה.

דויטש, תושב שוהם יתחיל בימים הקרובים את תפקידו כמנהל אגף הספורט לאחר קריירה ארוכה ובתפקידים מאתגרים מתחום הספורט ובהם מנהל רשת המתנסים העירונית ברחובות ובחברה עצמאית לפיתוח תחומים חדשים. בין היתר היה שותף להקמת לקידום אירועים כגון הג'ירו 2018 - תחרות האופנים מהחשובות בעולם, שהחלה בישראל, קידום, פיתוח והקמת קבוצות רכיבת אופניים בכפרי נוער ברחבי הארץ בפריפריה הגאוגרפית והחברתית.

כמו כן עדי דויטש ניהל את תחום הריצה והאופניים בעמותת אתגרים ושימש, עד לאחרונה כמנהל האירועים והתחרויות של חברת שוונג.

במקביל לקריירה המקצועית ייצג דויטש במשך שנים רבות את מדינת ישראל במסגרת הספורט הפראולימיפי בנבחרות ישראל בכדורעף , ברכיבת אופניים ובטריאתלון במסגרתן השתתף באולימפיאדת סידני ונטל חלק בעשרות תחרויות ברחבי העולם.

דויטש הוא בוגר קורסי מאמנים ומדריך בתחום הריצות הארוכות, חדרי כושר וטריאתלון ואף שימש כחבר הנהלת איגוד האופנים והתאחדות לספורט נכים.

דויטש, מחליף, כזכור את מנהל אגף הספורט היוצא, חנן דנציגר, אשר מונה למנהל אגף הספורט בפתח תקווה.

בין האתגרים העומדים בפני דויטש יש את המשך קידום ועידוד הספורט העממי ובראשם מרוץ מודיעין, צעדת מודיעין המסורתית והמשך הפעלת חוגי הספורט עבור הילדים ובני הנוער.

מנהל אגף הספורט, עדי דויטש: "עבורי הספורט הוא דרך חיים . אני רואה בספורט כלי להעצמה ולהתפתחות אישית למוביליות חברתית, הספורט הוא כלי עם יכולת בניית חיבורים קהילתיים חזקים זמין לכולנו כל אחד על פי מידת השקעתו , כשרונו ורצונו. הספורט יכול להיות הישגי - תחרותי ובמה במידה ניתן לעסוק בו במישור העממי, חוויתי. בתפקידי כמנהל אגף הספורט במודיעין מכבים רעות אני רואה אתגר עצום להמשיך את הפיתוח של הספורט בעיר ולנצל את המשאבים הטמונים בה: ריבוי של מגרשי ואולמות ספורט, שבילי ריצה ושטחי רכיבה רבים ותושבים מעורבים הצורכים פעילויות ספורט. אני בטוח ששילוב כוחות של תושבים , אנשי מקצוע ורשות מקומית תומכת נקדם את הספורט לקדמת העשייה בעיר."

עדי דויטשעדי דויטש


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד