מחזירים את החוגים לאזרחים הוותיקים

10/09/2020 כ"א אלול תש"פ

לאחר שבמשך חצי שנה הוקפאו החוגים והפעילויות לאזרחים הוותיקים, בעקבות משבר הקורונה, מגיעות בשורות טובות. אגף קהילה מודיע כי בהתאם להנחיות משרד הבריאות, ניתן להחזיר בהדרגה את החוגים האהובים, ולפתוח מחדש את שערי מפג"ש ומרכז האלה. בשלב הראשון, יוחזרו החוגים אליהם היו רשומים האזרחים הוותיקים בתחילת שנת הפעילות.

חוגים אלו כוללים חוגי העשרה, יצירה ואומנות, תנועה והתעמלות ועוד. באגף קהילה מבהירים כי, הפעלתם של החוגים מותנית במספר הנרשמים והמשתתפים והם כמובן מתקיימים בהתאם להנחיות התו הסגול תוך הקפדה על עטיית מסכות, שמירה על מרחק ומספר משתתפים. כמו כן, אזרחים ותיקים אשר מעוניינים להירשם ולהצטרף לאחד החוגים, יוכלו להצטרף על בסיס מקום פנוי.

בשלב השני, צפויות לחזור פעילויות התרבות והפנאי המוצלחות שאינן במסגרת חוג. בין היתר מדובר על "קלאסי בשלישי", פעילות מבוקשת במיוחד על ידי האזרחים הוותיקים שנהנים מהרצאות וקונצרטים קלאסיים שונים וכן אירועי שירה בציבור.

מויש לוי, סגן רה"ע ומחזיק תיק אזרחים ותיקים: "אני שמח מאוד שההנחיות מאפשרות לנו סוף סוף להחזיר את פעילות האזרחים הוותיקים. מדובר באוכלוסייה שהייתה זמן רב בבידוד חברתי, ולנו כקהילה יש מחויבות להחזיר את החוגים והפעילויות כמה שיותר מהר, תוך הקפדה על שמירת הכללים לטובת הבריאות הכללית של האזרחים שלנו".

זיוה אסא, מנהלת אגף קהילה: "אנחנו נרגשים לקבל את פני האזרחים הוותיקים לאחר תקופה כה ארוכה. עובדי אגף קהילה והמחלקה לאזרחים ותיקים פועלים נמרצות בימים אלה כדי לשוב לפעילות בזמן הקצר ביותר. אנחנו מצפים להגעת החברים ומקווים שבכך נתרום ונסייע להם לשוב לסוג של שגרה עד כמה שניתן, וכל זאת תוך הקפדה כמובן על כל כללי הזהירות הנדרשים".

לקבלת פרטים על החוגים ורישום – 08-6826000.

חוגים אזרחים ותיקים תמונה להמחשה לפני הקורונהחוגים אזרחים ותיקים תמונה להמחשה לפני הקורונה


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד