יוזמים למען הסביבה

11/11/2020 כ"ד חשון תשפ"א

העירייה האריכה את פרסום ה"קול קורא" לקבוצות בקהילה עד 30.11.20, על מנת לאפשר לעוד קבוצות קהילתיות להצטרף ולהציע רעיונות סביבתיים מעניינים. התמיכה לשני המיזמים, שייבחרו השנה, תינתן על ידי המשרד להגנת הסביבה בשיתוף העירייה, בסך 56,600 ₪ עבור שניהם יחד.

תנאי הסף להגשת הצעות למיזמים, קובעים בין היתר, שמדובר בקבוצה שפועלת לפחות שנה אחת, שהיוזמה היא חדשה ולא נתמכה בעבר, שהיא אינה כוללת דרישה לתשלום מהתושבים שייקחו בה חלק וכן שהיא תביא לשינוי בהיבט קהילתי והעלאת מודעות סביבתית בקרב הציבור.

זו השנה השנייה שהמחלקה לאיכות ותכנון סביבה באגף שפ"ע יוזמת, בשיתוף עם המשרד להגנת הסביבה, את "הקול הקורא".

בשנה שעברה בחודש מרץ, נבחרו שני מיזמים קהילתיים-סביבתיים שהציעו קבוצות תושבים. האחד, של קבוצת גמלאים שהקימה גינה קהילתית בסמוך למרכז הפעילות למען הגיל השלישי (מפג"ש) ברחוב עמק בית שאן. יש לציין שהפעילות של המיזם נקטעה עקב משבר הקורונה, ותשוב לסדרה בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

המיזם השני שנבחר בשנה שעברה, הוא של קהילת בית הספר "דורות" שהקימו מטבח חוץ קהילתי, שמטרתו בשעות היום לשמש לצרכים לימודיים ובשעות אחה"צ וסופי השבוע, לפעילויות פנאי עבור התושבים.

הילה בן אליעזר, מחזיקת תיק איכות הסביבה: "מדובר בפרויקט נהדר שמאפשר להוציא אל הפועל פרויקטים מיוחדים ומקסימים. לכן חשוב לנו לאפשר לכמה שיותר קהילות לקחת חלק, לחלום ולהוציא אל הפועל את שחלמו במסגרת זו".

ההצעות למיזמים ייבחנו על ועדת היגוי של העירייה בשיתוף עם נציג מהמשרד להגנת הסביבה. את ההצעות יש להגיש למחלקת איכות ותכנון סביבה ברחוב דם המכבים 6 או לכתובת הדואר האלקטרוני – miri_c@modiin.muni.il עד 30.11.20.

לחצו כאן לפרטים המלאים של "הקול הקורא"

הקמת מטבח חוץ בביה"ס דורותהקמת מטבח חוץ בביה"ס דורות


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד