הישגים לקבוצת הנשים בכדורגל

03/03/2021 י"ט אדר תשפ"א

קבוצת הנשים של עירוני מודיעין הדרימה בשישי האחרון עד אילת וביום ראשון הופיעה למשחק מול כפר כנא שבצפון. זאת במסגרת משחקי ההשלמה בליגה הלאומית. משני המשחקים יצאה הקבוצה כשידן של השחקניות על העליונה: 4:0 מול בנות אילת ו-7:0 מול בנות כפר כנא.

נראה שמלבד משחקי השלמה, פגרת הקורונה לא השפיעה רבות על קבוצת הנשים של עירוני מודיעין, שהציגה בשישי האחרון משחק מצוין מול בנות אילת.

נוי אמסילי פתחה את מסכת ההבקעות בדקה ה-20. את המחצית השנייה פתחו בנות מודיעין עם כיבוש נוסף הפעם מרגלה של ענבר בן מיכאל. דקות ספורות לאחר מכן כיבוש נוסף של ענבר קינן העלה את הקבוצה ליתרון משמעותי.

פנדל בדקה ה-66 מרגלה של ענבר בן מיכאל כבר סתם את הגולל על בנות אילת והמשחק הסתיים בתוצאה 0:4 לקבוצת הנשים של עירוני מודיעין. עוד באותו היום שבו הבנות הביתה למודיעין מכבים רעות כדי לנוח ולצבור כוחות לקראת יום ראשון.

ביום ראשון שוב עלו על ההסעה ויצאו לכפר כנא, שבצפון. גם שם היה משחק חד צדדי שנחתם בתוצאה המדהימה 7:0 לבנות מודיעין משלושער של נוי אמסילי דאבל של שחר חממי ושני כיבושים נוספים מרגליהן של ריקי לוי וענבר בן חיים. הבנות הצליחו לשים את העייפות בצד וכעת נערכות למשחק נוסף ומשמעותי מול עראבה שיערך בשלישי הקרוב במגרש הכדורגל בפארק הטכנולוגי.

קבוצת הנשים שעלתה השנה לליגה הלאומית מצליחה תוך זמן קצר להוות גורם משמעותי בליגה ולהתברג במקום השני בטבלה עמדת זינוק מצוינת בהתמודדות על העלייה לליגת העל.

קבוצת הנשים עירוני מודיעיןקבוצת הנשים עירוני מודיעין


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד