בית לכנפיים של קרמבו

11/03/2021 כ"ז אדר תשפ"א

ביום שני 8.3.21 , נחנך בהתרגשות רבה בקרב חניכי ומדריכי תנועת "כנפיים של קרמבו" לילדים עם צרכים מיוחדים, משכן הקבע של התנועה בשכונת הציפורים. מדובר בבשורה חשובה עבור התנועה, שכן זהו משכן הקבע הראשון בעולם שהוקם במיוחד עבורה.
בטקס החנוכה השתתפו ראש העיר, חיים ביבס, מנהלת מחוז שפלה בתנועה שרה פארן וגיל דורון, המשנה למנכ"לית התנועה.

התנועה פועלת כבר 13 שנים במודיעין מכבים רעות, ועתה כאמור זכתה למבנה משלה, בשטח של כ-200 מ"ר, חדרי פעילות וחצר אשר נבנו ע"י העירייה ברחוב דוכיפת פינת שלדג. כיום זהו הסניף הגדול ביותר בארץ עם 220 חניכים ומדריכים, אשר נותן מענה לבני נוער וילדים עם ובלי צרכים מיוחדים. בין המברכים לדיירים החדשים בשכונה הייתה גם מנהלת בית הספר השכונתי, ענבלים, רויטל ישראל שבית הספר בהובלתה יסייע אף הוא לסניף "כנפיים של קרמבו".

בצמוד לתנועת "כנפיים של קרמבו" נחנך גם שבט חדש לתנועת הצופים, בשכונת הציפורים. שבט זה הוא השבט השמיני של תנועת הצופים בעיר. גם הוא, מתפרש על פני כ-200 מ"ר, חדרי פעילות וחצר. בטקס החנוכה השתתפו ראש העיר חיים ביבס, שי אייזנברג מלווה שבטי מודיעין, גיא פורת מרכז הנהגת איילון ורוני ברנר ראש הנהגת איילון. מדובר בתנועה הגדולה ביותר במודיעין מכבים רעות, שפועלים בה כ-4,000 חניכים ומדריכים.

חיים ביבס, ראש העיר: "מודיעין מכבים רעות מובילה בכל שנה, באחוז הילדים ובני הנוער הפעילים בתנועות נוער. לכן, אני גאה כל כך שמבנה הקבע הראשון בעולם של התנועה הנפלאה "כנפיים של קרמבו" מוקם אצלנו, בעיר שמגדלת דור צעיר ערכי, סובלני ומעורב חברתית. זאת לצד שבט צופים חדש שמיני במספר בתנועה הכי גדולה בעירנו. אין לי ספק כי יחד הם יהוו בתים חמים וחשובים עבור הדור הצעיר".

חנוכת מבנה הקבעחנוכת מבנה הקבע


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד