עירוני מודיעין: פתיחה טובה לקבוצת הבוגרים

18/03/2021 ה' ניסן תשפ"א

לאחר פגרה ארוכה חזרו עירוני מודיעין למגרשים עם כוחות מחודשים. בשני משחקים שהתקיימו השבוע מול עירוני גדרה והפועל מרחבים רשמו ניצחון 4:1 ותיקו 1:1.

עם חידוש המשחקים שבו השבוע קבוצת הבוגרים של מועדון הכדורגל עירוני מודיעין לכר הדשא למשחק בית מול הפועל עירוני גדרה. גם לאחר כ-חודשיים ללא כדורגל נראה שהשחקנים שמרו על הכושר.

בדקה ה-25 העלה ליאור עדיקה את מודיעין ליתרון 1:0 היתרון נשמר עד המחצית וזה למרות, שהמודיעינים הגיעו לכמה מצבים טובים מול השער של היריבה.

המחצית השנייה הוכח שוב הפתגם "מי שלא כובש סופג כאשר האורחים מגדרה השוו בדקה ה-55 את תוצאת המשחק. שער השוויון הדליק בחזרה את שחקני עירוני גול של שלומי ארביטמן החזירה את התיאבון לעירוני. דקות ספורות לאחר מכן היו אלה שחק בן שבת ורחמים צ'קול, שכבשו שני שערים נוספים וקבעו את תוצאת המשחק: 4:1 לעירוני מודיעין.

בשישי נפגשה עירוני מודיעין עם הפועל מרחבים במגרש הכדורגל באופקים למחזור ה-6 של הליגה. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים בשני הצדדים. אבישי בניטח היה זה שהעלה את עירוני מודיעין ליתרון דקות ספורות לאחר המחצית.

היתרון לא נשמר זמן רב ומרחבים השוו ל-1:1, שנשמר עד לסוף המשחק. מכה משמעותית לעירוני נרשמה דווקא מצד השופט כאשר לקראת סוף המשחק הורחק שלומי ארביטמן בכרטיס אדום, שימנע ממנו לקחת חלק במשחק החשוב מול מכבי עירוני שדרות בשישי הקרוב.

חוזרים למגרשחוזרים למגרש


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד