יום הוקרה לעובדים הסוציאליים

25/03/2021 י"ב ניסן תשפ"א

יום העובד הסוציאלי הבינלאומי צוין ביום שלישי 16.3.21. האגף לשירותים חברתיים בחר להוקיר ביום זה את העובדות והעובדים הסוציאליים, על עבודתם החשובה לאורך השנה.

במשבר הקורונה, עמדו העובדים באתגרים לא פשוטים, אך שמרו על קשר רציף וצמוד עם לקוחות האגף והתמודדו עם ריבוי מקרי חירום, שנבעו מהלחץ, ההישארות בבתים והסגרים, אשר השפיעו על מגוון אוכלוסיות העיר – קשישים, צרכים מיוחדים, אלימות במשפחה ועוד.

העירייה הכינה לעובדים יום גדוש בהפתעות, שהתחיל באווירה חגיגית של בלונים מקושטים ועמדת צילום להנאת העובדים, יחד עם שי וברכה לכל עובד. לאחר מכן, נערך משחק טריוויה נושא פרסים עם המנחה ירון ברובינסקי, שהיה משעשע וחווייתי, כאשר בין לבין בירך ראש העיר, חיים ביבס את העובדים והודה להם על העבודה המסורה.

ביבס ציין כי הוא רואה בעובדי האגף לשירותים חברתיים את הסיירת החברתית של העיר ואמר כי עבודתם לטובת התושבים היא אות ומופת לכלל הציבור. עוד פונקו העובדים בשיעור טאי צ'י באוויר הפתוח ועיסויים באווירה מרגיעה שנעשו על ידי מתנדבים לקויי ראייה. היום הסתיים בארוחת צהריים מפנקת במצפה מודיעין, עם מסיבת ריקודים מהנה.

עמיעד טאוב, המשנה לראש העיר ומחזיק תיק שירותים חברתיים: "יום זה נועד להבהיר כי אנו רואים זאת כאתגר לחזק את מעמדם של העובדים הסוציאליים, הניצבים בחזית העשייה החברתית בעיר, וכי נהיר וברור לנו כי ככל שיתחזק מעמדם והתנאים בהם הם פועלים, נוכל יחד להתמודד ולפתח מענים עירוניים יצירתיים למגוון הקשיים החברתיים להם הם נדרשים לתת מענה מידי יום. אני מבקש להוקיר ולהכיר תודה על פועלם למען לקוחות האגף ולהתחייב כי בעיר שלנו העו"סים לעולם לא יהיו שקופים וגם לא יצעדו לבד."

מרינה שדה, מנהלת האגף לשירותים חברתיים: "יום העובד הסוציאלי הבינלאומי מאפשר עצירה והתבוננות בא-נשים שמאחורי עשייה בלתי פוסקת למען אוכלוסיות שמתמודדות עם משברי חיים אישיים ומשפחתיים. ביום הזה מצאנו לנכון לראות את העובדות והעובדים הסוציאליים בעיר, להריע להם, לשמח אותם ובעיקר להגיד תודה גדולה על 365 ימות השנה של מקצועיות, מסירות ונתינה לאחרים. כמנהלת האגף, אני גאה לעמוד בראש חבורה מדהימה של 45 עו"סים מעוררי השראה וכבוד".

יום העובד הסוציאלי הבינלאומייום העובד הסוציאלי הבינלאומי


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד