עלו למצוות

25/03/2021 י"ב ניסן תשפ"א

הגיעו לסיומם שני מחזורים של תכנית בר המצווה העירונית – "שחק לבני מצווה". כ-30 בני מצווה ובני משפחותיהם הגיעו נרגשים לבניין העירייה ביום שני 15.3.21. הנערים ומשפחותיהם פגשו את הרב אליעזר שנוולד, ראש ישיבת ההסדר "מאיר הראל" , שתלמידיו ליוו לאורך כל התהליך את בני הנוער.

הרב בירך את התלמידים ובני משפחותיהם ואיחל להם הצלחה רבה בהמשך דרכם. במפגש נכחה ובירכה גם נגה כץ רפפורט מחזיקת תיק תרבות יהודית. לאחר מכן, התארגנו הנערים לתמונה משותפת למזכרת ומשם המשיכו לירושלים כחלק מהחיבור לזהות היהודית ולהיסטוריית עם ישראל, ביחד עם בני משפחותיהם. במסגרת היום החוויתי נהנו בני המשפחות מסיור ברובע היהודי ובכותל.

התוכנית, בהובלת מחלקת תרבות יהודית באגף תרבות ואירועים, נקראת על שמו של הרמטכ"ל ה-15 של מדינת ישראל, שהיה תושב העיר, רא"ל אמנון ליפקין שחק ז"ל ומתקיימת בשיתוף עם ישיבת ההסדר "מאיר הראל" והקרן למורשת הכותל.

נגה כץ רפפורט, מחזיקת תיק תרבות יהודית: "התרגשתי לשוב ולראות קבוצת נערים שמחפשים את הקשר הפנימי שלהם לשורשים היהודיים שלהם. בעת המעבר לגיל הבגרות הזכרתי להם להישאר גם ילדים, כי רק מי שחולם כמו ילד, רק מי שמעז כמו ילד, יכול להגיע לפסגות שאף מבוגר לא יכול לתאר לעצמו."

תכנית בר המצווה העירוניתתכנית בר המצווה העירונית


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד