טורניר כדורגל מיוחד

06/04/2021 כ"ד ניסן תשפ"א

במהלך חול המועד פסח, רביעי 31.3.21, התקיים לראשונה בעיר טורניר כדורגל ארצי לילדים ונוער עם צרכים מיוחדים. בטורניר אותו הובילה עירוני מודיעין בשיתוף עמותת עילי, השתתפו יותר מ-120 שחקנים מרחבי הארץ, מנתניה ועד קרית מלאכי.

עשרות ילדים ובני נוער עם צרכים מיוחדים מילאו את מגרש הכדורגל בעמק בית שאן, כשהגיעו לטורניר הכדורגל הראשון מסוגו, שנערך במודיעין מכבים רעות. את הטורניר הובילו עירוני מודיעין, האגף לשירותים חברתיים ועמותת עילי הפועלת לקידום ושילוב ילדים עם צרכים מיוחדים באמצעות משחק הכדורגל.

המשתתפים, ילדים ונוער מהגיל הרך ועד גיל 16, חלקם בעלי קשיים חברתיים, רגשיים או מוטורים וחלקם ילדים על הרצף האוטיסטי בעלי תפקוד גבוה, הגיעו עם תלבושות המשחק כשהם מלווים בהוריהם ועלו לכר הדשא למשחקים מותאמים בקבוצות של 8 על 8. כיאה לטורנירים מהסוג הזה, הדגש בטורניר לא היה על הניצחון אלא על עצם המשחק והחוויה של השחקנים.

את מודיעין מכבים רעות יצגו בטורניר 4 קבוצות גיל ובהן כ-40 שחקנים המתאמנים במסגרת עירוני מודיעין ומקבלים ליווי מקצועי של עמותת עילי אחת לשבוע במגרש הסינטטי בהדרכתו של עידו קובץ'. בעירוני מודיעין מזמינים השבוע ילדים עם צרכים מיוחדים שמעוניינים להשתלב בקבוצות השונות ליצור קשר עם עידו בטלפון: 050-7257657.

בתום הטורניר נערך טקס סיום חגיגי לשחקנים ובני המשפחות בהשתתפות ראש העיר חיים ביבס, סגן וממלא מקום ראש העיר, שלמה פסי, סגן ראש העיר ויו"ר עירוני מודיעין אלי סבח, המשנה לראש העיר ומחזיק תיק השירותים החברתיים, עמיעד טאוב, מנכ"לית סחלבים ועירוני מודיעין, מאיה ויסברג ומנהל אגף הספורט, עדי דויטש, שהעניקו מדליות לשחקנים הצעירים.

ראש העיר, חיים ביבס: "כמי ששם בראש סדר העדיפויות את החינוך בכלל ואת החינוך המיוחד בפרט, התרגשתי לראות כ-120 ילדים ונוער בעלי צרכים מיוחדים משחקים, מנצחים ושמחים, שהגיעו להשתתף בטורניר מכל רחבי הארץ וגם ממודיעין מכבים רעות. זהו פרויקט מקסים ומרגש במיוחד של 'עירוני מודיעין בהובלת היו״ר אלי סבח ובשיתוף עמותת 'עילי'. יישר כח גדול לילדים המקסימים, להורים ולכל מי שלקח חלק בארגון הטורניר."

סגן ראש העיר ויו"ר עירוני מודיעין, אלי סבח: "טורניר הכדורגל הארצי שקיימנו בחול המועד פסח הווה אירוע שיא לפעילות המיוחדת שאנו מקיימים באופן שוטף עם עמותת עילי והאגף לשירותים חברתיים עבור הילדים והנוער שלנו עם הצרכים המיוחדים במודיעין מכבים רעות. הטורניר היה מוצלח ומרגש ומכאן תודתי לעידו קובץ' מעמותת עילי, לראש העיר שלנו, לשלמה פסי, לעמיעד טאוב ולכל מי שלקח חלק בארגון הטורניר. בעירוני מודיעין נמשיך לקדם שוויון הזדמנויות ולהעניק לילדים המיוחדים האלה את המעטפת המקצועית כדי שיוכלו ליהנות מכדורגל ברמה גבוהה."

משתתפי הטורניר המיוחדמשתתפי הטורניר המיוחד


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד