הוקרה לנוער המתנדב

25/06/2021 ט"ו תמוז תשפ"א

13 בני ובנות נוער מתנדבים קיבלו ביום שני 21.6.21, מראש העיר חיים ביבס, תעודות הוקרה על התנדבותם יוצאת הדופן במיוחד בתקופה זו, בטקס שערכה כמיטב המסורת מחלקת הנוער באגף חברה, נוער וצעירים בעירייה.

בני הנוער המתנדבים הינם מסיימי כיתות י"ב מהעיר, שפעלו בתחומים חברתיים שונים ומגוונים, להם הקדישו מזמנם האישי הרבה מעבר לשעות הנדרשות במסגרת תכנית מעורבות חברתית והתפתחות אישית של משרד החינוך.

כמו בכל שנה, הוענק בטקס גם מגן ראש העיר לבן או בת נוער שהצטיינותם יתרה. השנה היה זה יהלי ליכטר, תלמיד הישיבה התיכונית בני עקיבא לפיד. ליכטר פעיל בפרויקטים למעורבות חברתית מאז כיתה ז'. בעבר היה חבר במועצת התלמידים והנוער העירונית בה כיהן במספר תפקידים, הדריך בבני עקיבא, הקים בית מדרש לנוער ועוד.

עם פרוץ משבר הקורונה, גייס ליכטר רבים מחבריו לפתיחת קבוצות מקוונות לסיוע בלימודים לילדים ונוער ברחבי העיר בכל נושאי הלימוד וזכה לתהודה רבה.

שאר המתנדבים המצטיינים הם: אליס תבקה – רכזת פונץ' גוונים ובני עקיבא סניף רע"ם, מרדכי אבני – פעיל במתחם הנוער "הקפה", שילי שוורץ – רכזת קבוצת הליצנים העירונית, אלון עיני – חונך באקים ובמד"א, מור כהן – שיזמה ערבי ניסויים מדעיים בזום ופרויקט שמירה על קשר עם קשישים, אדר הלל – רכז פרויקט החונכות העירוני "חיבורים", תהילה גרטסקי – חונכת באקים ובפרויקט "ידיד נפש", בראל להב – רכז פרויקטים במתחם הנוער "הקפה", אלייה גנון – חונכת בכנפיים של קרמבו ומלווה ניצולת שואה בעיר, רן קניס – רכז שכבת ט' בחוגי סיירות של החברה להגנת הטבע, שני ורצברגר – חונכת באקים ופעילה בשבט דרור של תנועת הצופים וגפן וידר – פעילה בפרויקט "סבתא".

בני נוער אלו, משקיעים כאמור שעות רבות בהתנדבות במסגרות שונות כאשר רובם מתנדבים ביותר ממסגרת אחת בעיר וכולם חדורי מוטיבציה, בעלי רוח יזמות ומנהיגות ומסורים מאוד לפרויקטים בהם הם מתנדבים.

באירוע נכחו ראש העיר, חיים ביבס, ממלא מקומו, שלמה פסי, המשנה לראש העיר ומחזיק תיק הצעירים אלעד שמעונוביץ', המשנה לראש העיר ומחזיק תיק החינוך הבלתי פורמלי עמיעד טאוב מחזיקת תיק הנוער והצעירים עדי בן אברהם, מחזיק תיק מורשת שמעון גואטה, יו"ר וועדת ביקורת אבי אלבז, נציגי משרד החינוך, מנהלי מחלקות בעירייה, מנהלי תיכונים ומורים, יו"רים של ארגוני מתנדבים הפועלים בעיר, בעלי תפקידים בתנועות הנוער, משפחות המצטיינים ובני נוער רבים שהגיע לתמוך בחבריהם המצטיינים.

חיים ביבס, ראש העיר: "אנו אומרים תודה צנועה לעשייה ההתנדבותית האדירה של בני ובנות הנוער בעיר בתקופת הקורונה ובכלל. הוכחתם כי יש על מי לסמוך בשעת משבר, הפגנתם מנהיגות וקהילתיות שאין כמוה ובזכות כל אחד ואחת מכם תמיד ניתן לראות אור ותקווה, כי זה מנצח את הכל. אין לי ספק שתמשיכו לעשות חיל גם בהמשך דרככם כי הערכים והיוזמה מושרשים בכם".

המצטיינים במרכז העיר. צילום: ישי צחי ואמיתי ליבוביץ'המצטיינים במרכז העיר. צילום: ישי צחי ואמיתי ליבוביץ'


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד