הישגים בג'ודו: 34 אלופי ישראל ממודיעין

13/07/2021 ד' אב תשפ"א

לאורך השבוע האחרון התחרו מאות ספורטאים צעירים באליפות ישראל בג׳ודו לילדים ונוער, שהתקיימה באולם מטרווסט שברעננה.

הג׳ודאים של מודיעין מכבים רעות, משלושת בתי הספר לג'ודו הפועלים בעיר במסגרת עמותת סחלבים, גרפו במהלך התחרות 86 מדליות, בהן 34 מדליות זהב! אשר זיכו אותם בתואר היוקרתי "אלופי ישראל בג'ודו".

התחרות נפרסה על פני שבוע שלם וחולקה למחוזות על מנת לאפשר למאות ספורטאים וספורטאיות להתחרות. הג'ודאים התחלקו על פי קטגוריות משקל וגיל והתחרו ביניהם מהבוקר עד הערב במספר זירות במקביל וצברו ניקוד על כל קרב וקרב.

בתי הספר לג'ודו "מיטב מודיעין" של אייל בכר, נתי כפרי וטל דרור, "סאקורה" של איגור רומניצקי, ו"דרך הג'ודו" של עידו ונעם אלקיים, הפועלים בסחלבים, שלחו לתחרות את הספורטאים הטובים ביותר, שהפגינו יכולות מרשימות והצליחו להגיע להישגים.

הספורטאים הטובים ביותר שהצליחו לצבור את מירב הנקודות על הטלות והכרעות מוצלחות של היריבים על המזרן, זכו במדליה מוזהבת ובתואר הנכסף - אלופי ישראל בג'ודו.

לצד שורה של אלופים זכו המועדונים של מודיעין מכבים רעות בתארי כבוד כאשר אגודת "מיטב מודיעין" זכתה במקום הראשון בדירוג האגודות, מועדון "דרך הג'ודו" סיים את האליפות עם התואר המועדון המעוטר ביותר בקרב הילדים ו"סאקורה" רשם אחוזי הצלחה מרשימים.

מועדון "דרך הג'ודו", חזרו מהתחרות עם 40 מדליות, בהן 17 מוזהבות. אגודת "מיטב מודיעין" גרפו במהלך האליפות 25 מדליות מהן 11 מדליות זהב. מועדון סאקורה שזכו במהלך התחרות ב-25 מדליות חזרו עם 6 אלופי ישראל חדשים.

אייל לורן, מתן גרינברג, עמית שוורץ, ניתאי נועם, מיכאל סטפנקוב, רועי סלע, שקד יניב ויונתן אטלס מאגודת מיטב מודיעין זכו במדליית זהב ובתואר אלופי ישראל. גם חברתם למועדון אמילי וקנין ב-2 מדליות זהב, אחת בילדות ואחת בנערות. ואף השתתפה באליפות לקבוצות שם זכתה במדליית זהב שלישית.

כאמור החל מהשבוע יש אצלנו בעיר 17 אלופי ישראל שחזרו הביתה עם מדליות זהב. האלופים הם: ישי עמיחי, מאיקי קושניציקי, יהלי פנחס, אגם נוי, אחיה שחר, שחר מעין שיר, איתי לשם, ליאור צורי, מתן אפללו, ארי ביגל, גיא נמשיץ, יהונתן אורנשטיין, מאור פרידמן, לירוי שניידרמן, איליי עינב, אייל מרציאנו, איתי גלעד. גם מועדון סאקורה חזר עם אלופים בהם: דוד פוגונץ, רפאל נודלמן, דוד טיב, איליי בושוייב, עידן צור, יונתן לבנון שייצגו את העיר בכבוד.

לצד הספורטאים והספורטאיות שזכו במקום הראשון מספר רב של מתחרים מהעיר הגיעו להישגים מרשמים, חלקם חזרו עם מדליות זהב וכסף וחלקם זכו להתחרות ולהתנסות לראשונה בתחרות בסדר גדול כזה.

בנוסף, בזמן שהספורטאים הצעירים נלחמו ברעננה, המריאה ספורטאית אגודת מיטב מודיעין, גילי שריר לטוקיו, שם תשתתף במחנה אימונים ולאחר מכן, תיקח חלק ותייצג בגאווה רבה את העיר מודיעין מכבים רעות באולימפיאדת טוקיו, אירוע הספורט הגדול בעולם. שריר תייצג את הנבחרת הישראלית בקטגוריית המשקל עד 63 ק"ג ותתחרה ביום רביעי, 28/7/21.

אלופי ישראל בג'ודו ממודיעיןאלופי ישראל בג'ודו ממודיעין


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד