נחנך בית הקבע של עמותת מנדלת הלב

03/09/2021 כ"ו אלול תשפ"א

בית חדש הוקם בשבוע שעבר בשכונת מוריה. ביתם של מתנדבות ומתנדבי עמותת מנדלת הלב - ארגון קהילתי שתכליתו לתרום ולסייע בקהילה שמתמודדת עם מחלת הסרטן. העמותה פועלת כדי לחבר בין מטפלים מתנדבים לבין מתמודדים עם המחלה ובני משפחותיהם ובכך לסייע לחולי סרטן ולבני משפחותיהם לצמוח, לשאוב כוחות ולהתחזק בזמן ולאחר משבר המחלה.

בין האורחים שלקחו חלק בטקס חנוכת הבית היו ראש העיר, חיים ביבס, סגנו, מויש לוי, המשנים לראש העיר, עמיעד טאוב ואלעד שמעונוביץ, חברי המועצה עדי מן ואבי אלבז, רב העיר הרב צ'יקוטאי וכמו בן חברי העמותה, תושבות ותושבים, שתרמו וסייעו להקמת הבית של העמותה ובהם יו"ר העמותה, שוקי אלקלעי ומייסדות העמותה, שרה דולב ורינת לוי.

הבית החדש, הנמצא ברחוב רבקה אמנו 1, יאפשר לעמותה לרכז מגוון פעילויות, שעד כה היו מפוזרות במיקומים רבים ברחבי העיר, כולל בבתים של מתנדבי העמותה.

"אני שמח להגיע לבית הקבע של עמותת "מנדלת הלב" במודיעין מכבים רעות", בירך ביבס בטקס החנוכה, הבית החדש שלכם זה המקום בו תוכלו להמשיך לקיים את כלל הפעילות של העמותה למען מתמודדים עם מחלת הסרטן ובני משפחותיהם. אני רוצה להודות לכם, מתנדבות ומתנדבי עמותת מנדלת הלב אשר לאורך השנים, פתחתם את הבית שלכם ואת ליבכם לעזור למתמודדים עם מחלת הסרטן."

מנדלת הלב הנה עמותה התנדבותית הפועלת כמעגל קהילתי תומך בעיר מודיעין מכבים רעות, ומטרתה לסייע בדרכים מגוונות למתמודדים עם מחלת הסרטן ולבני משפחותיהם.

התמיכה המוצעת הינה תמיכה אישית ומשפחתית, שרואה את משפחת החולה כיחידה אחת ומציעה תמיכה בתחומים שונים, ביקורי בית של מתנדבים על בסיס שבועי. לווי טלפוני – שמירה על קשר טלפוני עם המתמודדים, קבוצות תמיכה בילדים שבן משפחה שלהם מתמודד עם מחלת הסרטן בביתם, קבוצת העצמה למבוגרים.

וכן חוגים לרווחת המתמודדים ובני משפחתם סיוע בתחזוקת הבית ולמעשה כל דבר שיכול לעזור למתמודדים ובני משפחתם.

לחצו כאן לעמוד ארגוני מתנדבים במודיעין מכבים רעות

חנוכת מבנה מנדלת הלב חנוכת מבנה מנדלת הלב


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד