מרכז קהילתי חדש ''צבעוני''

13/09/2021 ז' תשרי תשפ"ב

ביום שלישי 31.8.21 נערך טקס קביעת מזוזה למרכז הקהילתי החדש "צבעוני", בהשתתפות ראש העיר, חיים ביבס וסגן רה"ע מויש לוי. המרכז הקהילתי ממוקם בעמק החולה 15 פינת נחל פארן.

המרכז, שפתיחתו הרשמית לתושבים תהיה לאחר החגים, יהווה מקום שייצר אינטראקציות חברתיות ומגבשות בקרב תושבי השכונות, כמו גם שיתופי פעולה בין אדם לאדם וקהילה לקהילה.

המרכז הקהילתי החדש הינו נדבך נוסף בהקמת מרכזים קהילתיים על ידי אגף קהילה בעירייה. כיום פועלים באגף מועדון מפג"ש בעמק בית שאן (מועדון לאזרחים ותיקים) ומרכז האלה המשמש כמקום לשלל פעילויות ואירועים.

המרכז החדש ישמש את כלל האוכלוסיות בעיר ויצוק תוכן ומשמעות לחיי תושבי השכונות בשעות הפנאי. פתיחתו של המועדון מקבלת משמעות מיוחדת גם בתקופת הקורונה, בה יש חשיבות יתרה להגברת החוסן החברתי, טיפוח המעורבות והעצמת תחושת השייכות של התושב בסביבתו הקרובה ובעיר כולה.

במרכז ישנם אולמות לקיום פעילויות ו"בית קפה" פתוח מקורה, אליו יוכלו התושבים להגיע בשעות פעילות המרכז להגיע למפגשים חברתיים . לאחר החגים יפרסם אגף קהילה את שעות הפעילות של המרכז והתכנים שיהיו בו.

עמיחי זליג, מחזיק תיק קהילות: "באופן אישי אני מאוד מתרגש לקראת פתיחתו של מרכז קהילה צבעוני. מבנה זה יהיה בית לכל קהילות העיר מודיעין. כולי תקווה שבקרוב נוכל להתחיל את הפעילויות במקום ואין לי ספק, שמרכז זה הוא רק סנונית ראשונה לקראת מרכזים נוספים בשכונות העיר".

קביעת מזוזה במרכז הקהילהקביעת מזוזה במרכז הקהילה


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד