חלוקת תלושים וסלי מזון לכבוד החגים

19/09/2021 י"ג תשרי תשפ"ב

האגף לשירותים חברתיים מסייע למשפחות נזקקות כל השנה אך בתקופת החגים ובצל ההתמודדות עם נגיף הקורונה, נעשה מאמץ גדול, במיוחד, לדאוג לכל מי שזקוק לעזרה.
במהלך התקופה האחרונה פעל האגף לטובת התושבים תוך שיתוף פעולה הדוק עם עמותות סיוע מקומיות, בתי עסק ותושבים אכפתיים להענקת סיוע בשווי של מאות אלפי שקלים שיועדו כולם להפוך את חגי תשרי ליותר נעימים.

בין התורמים שנרתמו לסייע השנה: "הקרן לידידות" , "העמותה הצרפתית", עמותת ״חזון לישראל״ , עמותת "עזר מודיעין", חב"ד, קהילת יזמ"ה , "מאור למודיעין", "נשות מודיעין" , "שלהבת המכבים", "חסד אלעד", "קהילת מוריה וקול יהודה" , בית העסק "אחד לבניין" יחד עם "יצחק מזרחי בע"מ", רשת המזון "ויקטורי", עו"ד ששי אלעמארי , גיל חודורוב אשר בחר לתרום לניצולי שואה ועוד תושבים שתרמו וביקשו להישאר אנונימיים בתרומתם המרגשת.

שיתופי הפעולה המרגשים כללו מתנדבים של ארגון ידידים אשר חילקו תלושים שנתרמו לבתיהם של משפחות, סיירים של מחלקת הביטחון העירונית שחילקו גם הם תלושים שנתרמו לבני הגיל השלישי ועוד התארגנויות פרטיות וקבוצתיות מרגשות ומחממות לב.

סגן ראש העיר, מחזיק תיק ההתנדבות, מויש לוי: "מחמם את הלב כל פעם מחדש לראות את עמותות ההתנדבות ומתנדבים פרטיים, אשר מתגייסים במלוא העוצמה על מנת לסייע לתושבי העיר הזקוקים לכך. העמותות פעילות כל השנה במעשי החסד, אך יש מקום להוקרה מיוחדת על היקף הפעילות הגדול והמשמעותי בתקופת החגים. שנה טובה ומבורכת, שנת בריאות והתנדבות".

רונית שטייגמן בניאן: "לקראת החגים תמיד מרגש לראות את רוח ההתנדבות והעזרה לזולת. בעיר קיימות דוגמאות רבות לתרומות מרגשות , חלקן אנונימיות לבקשת התורמים. השנה, בצל משבר הקורונה המתמשך ההתארגנות הייתה מאתגרת מאוד , אך לא נותרה אף משפחה ללא סיוע וזה מעיד על התורמים והקהילה המדהימה שיש בעירנו. זו עיר מיוחדת שאין כמותה."

ארגון ידידים מחלק תלושי מזון


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד