מרכז צבעוני נפתח השבוע

12/10/2021 ו' חשון תשפ"ב

ביום שני 11.10.21 נפתח מרכז הקהילה "צבעוני", המנוהל ע"י אגף קהילה לקהילות העיר. המרכז נחנך במעמד ראש העיר לפני כחודש בתקיעת המזוזה.

לראשונה מדובר במרכז עירוני שישרת את הקהל הבוגר בעיר, גילאי 40 פלוס עם מגוון פעילויות והרצאות מותאמות לגיל זה.

בנוסף, מתוכננות במרכז פעילויות משותפות להורים וילדים בשעות אחה"צ ופעילויות למתנדבים בקהילה, כמו למשל פרויקט "סבבתא" אשר עושה חיבור בין דורי בין האזרחים הוותיקים לדור הצעיר.

מרכז צבעוני שימש בעבר כמעון יום של נעמ"ת. באגף קהילה החליטו לשמור את שמו המיתולוגי "צבעוני" כדי שזה ישקף את הכוונה שלמקום יגיעו לפעילות כל קהילות העיר, הן בהיבט של חלוקה גילית והן בהיבט של התאמת התכנים. במקום יוקם בין היתר מועדון השחמט של העיר ולמבנה ישנה חצר גדולה ולכן חלק מהפעילויות יהיו בשטח פתוח, וכן, בית קפה מקורה כמרחב חברתי.

בימים אלה יושבים על תכנית העבודה והפעילות של המרכז, כאשר בשלב זה הוא יפעל בימים ראשון עד חמישי, החל משעה 08:00 עד 16:00. לתיאום מפגשים קהילתיים במרכז לפעילויות, יש לתאם מראש בטלפון 08-8556235 וניתן לפנות גם במייל – limor_s@modiin.muni.il

עמיחי זליג, מחזיק תיק קהילות: "באופן אישי אני מאוד מתרגש מפתיחתו של מרכז קהילה צבעוני. מבנה זה יהיה בית לכל קהילות העיר. כולי תקווה שבקרוב נוכל להתחיל את הפעילויות במקום ואין לי ספק שמרכז זה הוא רק הסנונית הראשונה לקראת מרכזים נוספים בשכונות העיר."

מרכז קהילה צבעוני מרכז קהילה צבעוני


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד