בואו לעשות טוב

09/03/2022 ו' אדר ב תשפ"ב

"יום המעשים הטובים" יחול ב-29.3.22 וגם השנה נרתמת העירייה בשיתוף ארגון "רוח טובה" להפוך את יום המעשים הטובים ליום שכולו טוב, נתינה ועשייה למען האחר.

עשרות מיזמים קטנים וגדולים כבר מתוכננים ברחבי העיר בשיתוף עם כל אוכלוסיות העיר אשר לוקחות בו חלק. החל מילדים ובני נוער במסגרות החינוך, אזרחים וותיקים במועדונים ובמרכזי היום, עובדי עירייה, צוותים רפואיים במרפאות, ילדים ובוגרים עם צרכים מיוחדים ועוד.

בנוסף לראשונה, מזמינה העירייה באמצעות אגף שירותים חברתיים - תושבים, ארגונים, גופים פרטיים או עסקיים, הנהגות וועדים ליזום פרויקט עשיה לטובת האחר בני אדם, בעלי חיים, סביבה או כל מה שיעשה טוב למישהו או למשהו.

הפעילויות השונות ירוכזו ע"י האגף אשר יפרסם את אלו שפתוחות לתושבים על מנת לאפשר כמה שיותר מעורבות חברתית ונתינה. רוצים להיות חלק מיום המעשים הטובים? להרשמה לחצו כאן

עמיעד טאוב, המשנה לראש העיר ומחזיק תיק שירותים חברתיים: "היכולת להיות משמעותי כרוכה בסיוע למשאם של אחרים. האגף לשירותים חברתיים לוקח אחריות וחלק בארגון שלל הפעילויות ביום המעשים הטובים מ-365 ימים בשנה בהם אנו מחוייבים ועושים הכל על מנת לייצר טוב במודיעין. רוח ההתנדבות העירונית ושיתוף הפעולה הקהילתי הן אלו שהופכים את העיר שלנו לטובה יותר מידי שנה בשנה. השת"פ העירוני שנוצר בין המענים המקצועיים ללקוחות האגף לבין היכולת לראות אותם ולספק להם גם מענים של תרבות ופנאי הינו השילוב המנצח שבו שני צדדים תורמים ונתרמים. שנזכה תמיד להיות בצד הטוב והנותן".

מויש לוי, סגן רה"ע ומחזיק תיק ההתנדבות: "בעיר מודיעין מכבים רעות בה פועלים למעלה מ-90 ארגוני התנדבות ועוד מאות מתנדבים שלא במסגרת הארגונים, כל יום הוא יום המעשים הטובים. יחד עם זאת חשוב מאוד, גם ברמה הלאומית, לייחד יום אחד לנושא ולא בכדי להעלות את המודעות ולהגביר את הנתינה והטוב. העירייה וארגוני ההתנדבות נערכים בשלל פעילויות ביום הזה, ונקווה שהמעשים הטובים שייעשו ביום הזה יביאו לעוד הרבה מעשים טובים בהמשך השנה".

יום המעשים הטובים - תמונה להמחשהיום המעשים הטובים - תמונה להמחשה


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד