הסיירת חזרה

27/07/2022 כ"ח תמוז תשפ"ב

גם השנה, מפעילה מחלקת הנוער את אחת הפעילויות המבוקשות בקיץ - סיירת ההתנדבות, המיועדת לבני נוער עולים ל-ז' עד עולים ל-ט', שמוכיחים מדי שנה מחדש שגם בקיץ הם לא נחים ומחפשים פעילות ערכית למען העיר והחברה.

הסיירת פועלת ברצף זו השנה השביעית בהובלת תחום התנדבות הנוער במחלקת הנוער, אגף חברה, נוער וצעירים ומטרתה להכיר לבני הנוער הצעירים את אפשרויות המעורבות החברתית וההתנדבות בעיר ומחוצה לה. הביקוש לסיירת השנה, כבכל שנה, גבוה מאוד והיא מתמלאת בימים ספורים של רישום בקבוצות מגוונות – בנים ובנות, דתיים וחילוניים, מכל הגילאים.

הפעילות מגוונות ומתפרשות על פני מגוון תחומים – קיימות, הכוללת פעילות במקלט הקופים, בחווה האקולוגית ובגינה הקהילתית, צרכים מיוחדים, הגיל השלישי ופעילויות למען הקהילה כמו אריזת סלי מזון וסידור משחקיות.

כל אחד מהמפגשים כולל הסבר על האוכלוסייה אליה היא מיועדת, הצורך שבפעילות וכמובן היכרות עם כל הגורמים המעורבים בה ולמעשה מהווים טעימה והבנה של התנדבות, מעורבות חברתית ואחריות חברתית. כך משתלבים בני הנוער הצעירים בתחום באופן הנכון ביותר ומקבלים כלים ויכולות לזהות צרכים חברתיים מסביבם ולספק להם מענה.

לטם גל, מנהלת אגף חברה, נוער וצעירים: "תחום התנדבות הנוער הוא אחד התחומים המבוקשים בפעילויות הקיץ של האגף ואנו גאים להוביל עשייה משמעותית שתורמת לחוסן החברתי בעיר, בד בבד עם החזרה לשגרה לאחר הקורונה. אנחנו שמחים לגלות שגם בני הנוער רואים את החשיבות הרבה שבסיוע ההדדי ונכונים לתת יד בשגרה כמו בחירום. אנו מצפים בהתרגשות לראות את היוזמות שיקומו השנה בעקבות ההתנסויות בשטח."

בני הנוער מתנדבים למען הקהילהבני הנוער מתנדבים למען הקהילה


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד