טורניר הקיץ של עמותת עילי

03/08/2022 ו' אב תשפ"ב

אירוע מרומם התקיים ביום רביעי 27.7.22– טורניר סיום השנתי של עמותת עילי. עמותת עילי, עמותה ארצית, שפועלת בעיר מספר שנים, הוקמה במטרה לספק מסגרת עוטפת לילדים עם צרכים מיוחדים ולהעצים את הילדים ואת המשפחות, באמצעות משחק הכדורגל.

העמותה מפעילה קבוצות כדורגל שמתואמות לגיל ולקצב ההתפתחות של הילד ופועלת בעיר תחת עירוני מודיעין ובשיתוף עם אגף פנאי והעשרה בעמותת סחלבים.

בעיר ישנן שלוש קבוצות בה מתאמנים מידי שבוע כ-30 משתתפים עם צרכים מיוחדים בגילים שונים. במהלך האימונים לומדים הילדים לומדים את חוקי המשחק, מתאמנים, משחקים ומתחזקים חברתית רגשית ופיסית באמצעות פעילות ספורטיבית מהנה.

לטורניר, שהתקיים במגרש הכדורגל בעמק בית שאן, הגיעו כ-150 ילדים מכל הארץ בין השאר הגיעו ילדים מירושלים, פתח תקווה, גבעתיים, ראשל"צ, אשקלון, כפר סבא, נתניה, תל אביב, לוד וכמובן ממודיעין מכבים רעות.

בין המשתתפים בטורניר היו גם ראש העיר, חיים ביבס, סגנו ויו"ר עמותת עירוני מודיעין, אלי סבח, מנהל אגף הספורט עדי דויטש ומנהלת אגף פנאי והעשרה בעמותת סחלבים הדס יולס קדם.

ביבס שבירך את הילדים ובני משפחותיהם לא ויתר על ההזדמנות לשחק כדורגל עם הילדים ויחד עם סבח סייע לילדים במשחק מול צוות המאמנים של העמותה שהסתיים בניצחון מוחץ 4-2 לטובת הילדים בטורניר שבסופו כולם זוכים ונהנים.

טורניר הקיץ של עמותת עיליטורניר הקיץ של עמותת עילי


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד