מחירי קייטנות הקיץ – עדכון

01/06/2017 ז' סיון תשע"ז

עיריית מודיעין מכבים רעות ועמותת סחלבים הודיעו השבוע על פתיחת קייטנת המשך, שמותאמת ל"בית הספר של החופש הגדול", במחיר מוזל של 398 שקלים לילד, עבור שבעה ימי פעילות ולתלמידים בכיתות א' עד ד'. קייטנה זו, שתפעל במקביל לקייטנת ההמשך של הקייטנות הנושאיות, תאפשר לתושבים מבחר של קייטנות בעלויות שונות.

קייטנת ההמשך ל"בית הספר של החופש הגדול" תפעל בין התאריכים 23-31.7 בשני מוקדים בעיר (בית ספר "קשת" ובית ספר "דורות"). היא תפעל בין השעות 07:30 ל-13:00, כאשר בנוסף יתאפשר רישום למסגרת צהרון, בכפוף למספר הנרשמים. מחזור הפעילות הזה יכלול פעילות חווייתית בתחומי העשרה שונים כמו ספורט ויצירה. קייטנה זו תפעל, כאמור, במקביל לקייטנת ההמשך של הקייטנות הנושאיות, שתפעל אף היא במתחמי בתי הספר ועלותה 615 שקלים לילד.

קייטנת קיץ – תמונת המחשהקייטנת קיץ – תמונת המחשה

העדכון במחירי הקייטנות מגיע לאחר שבמהלך השבוע האחרון קיימו העירייה ועמותת סחלבים מספר פגישות עבודה, בתיאום עם נציגי הנהגת ההורים העירונית, בעקבות בקשת ההנהגה לדון בנושא ובמטרה למצוא פתרונות זולים יותר עבור הורים לתלמידי בתי הספר במחזור הקייטנות השני.

ראש העיר, חיים ביבס: "מטרת העירייה היא להציע לתושבים מבחר קייטנות במחיר שווה לכל נפש, לאורך כל חודש יולי, ולצד זאת להפעיל גם קייטנות נושאיות בתחומים מגוונים עבור ילדי העיר, תוך מתן מענה לכלל שכבות הגיל, מגני הילדים ועד לבתי הספר, כאשר לכל קייטנה תיבנה תכנית נושא חינוכית המתאימה לגילאי הילדים. במקביל, בימים אלה אנחנו פועלים לשינוי הצעת החוק להפעלת קייטנות, כך שכל התושבים יזכו ליהנות מקייטנות בסיסיות, בדומה לבית הספר של הקיץ, במחיר שווה לכל נפש. צעד זה מהווה חוליה נוספת בהחלת תכנית "בית ספר של החופש הגדול" גם בכיתות ד' ובגני הילדים, כפי שהובטח על ידי משרד החינוך בתחילת הדרך."



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד