מענק לספריות בתי הספר

12/05/2019 ז' אייר תשע"ט

עמותת "ידיד לחינוך" הפועלת רבות באמצעות גמלאי העיר בבתי הספר וגני הילדים, תרמה מענק מכובד לספריות בתי הספר היסודיים בעיר בסך 12,000 שקלים. מענק זה הינו עוד תרומה של עמותת "ידיד לחינוך" הפועלת בעיר. המענק הושג בזכות פעילות העמותה בשיתוף עם אגף הספריות במשרד החינוך.

עמותת "ידיד לחינוך" פועלת בעיר החל משנת 2012 ומונה כ-119 מתנדבים ב-21 בתי ספר יסודיים בעיר וכן בבית הספר העל יסודי, אורט עירוני ד'. המתנדבים מגיעים אחת לשבוע באופן קבוע ל-4 שעות שבועיות במהלכן הם עוזרים לתלמידים בלימודים לפי הצרכים שנקבעים על ידי הנהלת בית הספר, בשיתוף עם מחנכות הכיתה והתלמידים.

רכזת הסניף המקומי, רבקה אביב מסבירה כי המתנדבים לא חייבים להיות ממערכת החינוך: "יש מתנדבים שעוסקים באמנות, משחקי יצירה עם התלמידים, בספריות, שיחות ועוד. במקרים רבים המתנדבים הם כבר חלק מצוות חדר מורים לכל דבר." עוד מספר אביב כי משנה לשנה, לאור ההצלחה, גובר הביקוש של בתי הספר למתנדבים והיא מנצלת את ההזדמנות לקרוא לגמלאי מודיעין מכבים רעות להתנדב בידיד לחינוך: "הסיפוק הוא מידי, לא תתאכזבו."

מענק לספריית בית הספר אסיףמענק לספריית בית הספר אסיף

בתמונה מימין: אוה רוכמן, דורית קוטלר, מויש לוי, רבקה אביבי וענת גדליהו

בתי הספר שזכו למענק הם אסיף, דורות, חוט השני, יחד, רמון ואלונים, שכל אחד מהם קיבל, 2,000 שקלים לרכישת ספרי עיון וספרות יפה. שוברי המענק הוענקו לבתי הספר על ידי רבקה אביב, בשם "ידיד לחינוך מודיעין".

מטרות המענק הן להרחבת פעילות הספרייה בבתי הספר ולקדם התנדבות משמעותית של מתנדבי "ידיד לחינוך" בספריה, בין היתר, במשימות של עידוד הקריאה כחוויה וטיפוח הספרייה כמרכז משאבים. במסגרת פעילות "ידיד לחינוך", המתנדבים הפועלים בספריות בתי הספר, נהנים לאורך השנים מתהליכי למידה והתמקצעות לטובת קידום הפעילות בספריות.

סגן ראש העיר, מחזיק תיק החינוך, מויש לוי: "הפעילות המבורכת של מתנדבי ״ידיד לחינוך״ ניכרת בבתי הספר שלנו באופן רציף מזה הרבה שנים. התמיכה אותה השיגה העמותה לספריות בתי הספר מהווה נדבך נוסף לנתינה של המתנדבים, ממנה נהנים ילדינו באופן קבוע. אני מודה לרבקה אביב ולכל מתנדבי העמותה ובטוח שנמשיך בשיתוף הפעולה הפורה בין העמותה למערכת החינוך בעיר."



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד