הסתיים בית הספר של החופש הגדול

16/12/2019 י"ח כסלו תש"פ

בית הספר של החופש הגדול שהווה בשבועות האחרונים בית חם לכ-4,600 ילדים, בוגרי כיתות א' עד ד' הגיע השבוע לסיומו וחתם את חלקו הראשון של החופש הגדול.

בית הספר של החופש פעל השנה על ידי מינהל החינוך בעירייה ועמותת סחלבים בכל בתי הספר בעיר ב-167 קבוצות. השנה עסקו הילדים בנושא "סיפורים בכל מיני גוונים" שנבחר על ידי משרד החינוך.

במסגרת התכנית התקיימו השנה 21 פעילויות חווייתיות על ידי מפעילים חיצוניים שהגיעו לבתי הספר והפעילו חוגי ספורט והעשרה מיוחדים כמו קפוארה, ניווט, סדנאות בישול, נופש פעיל, חדר בריחה אינטראקטיבי ג'אגלינג ועוד. הפעילות שילבה מגוון משחקים לשיפור מיומנויות חברתיות לצד פעילויות יצירה חווייתיות.

פעילות בית הספר של החופש הגדולפעילות בית הספר של החופש הגדול

במהלך הפעילות הגיעו לביקור חבר המועצה ויו"ר עמותת סחלבים, אלעד שמעונוביץ, מנכ"ל עמותת סחלבים מיקי בר ורכזת התוכנית, שרון רוטשילד, שהגיעו לבית הספר של החופש הגדול כדי להתרשם מהארגון ולשמוע מהילדים עצמם על החוויה.

ביום חמישי האחרון, לקראת סיום הפעילות בבית הספר של החופש, נערכו בבתי הספר מפגשי סיכום, אליהם הוזמנו הילדים יחד עם הוריהם. בכל קבוצה הוצגו בפני ההורים העשייה שנעשתה במהלך שלושת השבועות, ובנוסף כל הורה השתתף בפעילות עם ילדו, במטרה לחבר גם את ההורים לעשייה.

במקביל בעמותת סחלבים סיימו השבוע את המחזור הראשון של קייטנות הגנים, בהן משתתפים השנה אלפי ילדים. עם סיום המחזור הראשון של הקייטנות נפתח בסחלבים המחזור השני של מערך הקייטנות אשר שיספק לילדי העיר מגוון פעילויות העשרה ופנאי עד לסוף חודש יולי. בנוסף, בימים אלו נערכים בסחלבים לפתוח את קייטנת אוגוסט עבור ילדי הגנים וכיתות א', שייהנו השנה בקייטנה מסדנאות מדע, בישול וממשחקי חשיבה.



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד