חוזרים ללימודים

16/12/2019 י"ח כסלו תש"פ

ביום ראשון 1.9.19, נפתחו שערי בתי הספר והגנים ברחבי העיר ובכך סימנו את פתיחת שנת הלימודים תש"ף.

27,401 תלמידים וילדי גנים ילמדו השנה במערכת החינוך העירונית, וכמדי שנה נערך סיור של ראש העיר, חיים ביבס יחד עם ראש מינהל חינוך, בתיה שוכן –אורבוך, סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, מויש לוי, יו"ר הנהגת הורים העירוני, אייל כהן, יו"ר ועד הגנים העירוני, חנן קלחמן לוינסקי, מנכ"ל העירייה, יורם כרמון ומנהלי אגפים נוספים.

הסיור התקיים במספר מוסדות חינוך בעיר על מנת לברכם לרגל השנה החדשה וכן על מנת לחנוך את המבנים החדשים במוסדות החינוך, שהעבודות להקמתם הושלמו במהלך חופשת הקיץ.

שנת הלימודים נפתחה ביום ראשון, 1.9.19, במתחם הגנים כינור וצ'לו בשכונת הציפורים. הילדים הקטנים התרגשו לקראת תחילת שנת הלימודים וכפי הנראה גם ההורים היו לא פחות נרגשים מהאירוע.

התחנה הבאה הייתה בית ספר שיבולים שם התקיים טקס חנוכת המבנה החדש בשכונת הכרמים ולאחריו גזירת הסרט והתקנת המזוזות הרשמיים.

ראש העיר בטקס חנוכת בית ספר שיבוליםראש העיר בטקס חנוכת בית ספר שיבולים

בהמשך, נכנסו האורחים למרחב כיתות א' של בית הספר לחלוקת בקבוקי המים המסורתית. כזכור, תאגיד "מי מודיעין" מחלק מידי שנה בקבוקי מים לתלמידי כיתות א בכל רחבי העיר.

ראש העיר חיים ביבס ומנכ"לית התאגיד, טל אוחנה, חילקו את הבקבוקים לתלמידי כיתות א' בבתי הספר בהם ביקר ראש העיר בבוקר פתיחת הלימודים ושאר הבקבוקים יחולקו לתלמידי כיתות א על ידי הצוות החינוכי בבתי הספר. ראש העיר הפציר בתלמידים להקפיד על שתיית מים מרובה במיוחד בימים אלה כאשר מזג האוויר שרבי.

לאחר מכן הגיעו המסיירים לבית הספר העל יסודי עירוני ב' ע"ש יצחק רבין שם הציגה מנהלת בית הספר, ריקי נגרי, את מרחבי הלימוד החדשים ובהם האולפן הירוק (המיועד לצילומי וידאו), מרחב כיתתי משולב המאפשר לימודים בקבוצות קטנות ועוד.
חלקו האחרון של הסיור נערך בבית אריאל, שם חנכו הנוכחים עם תלמידי אריאל את הקמתו של מבנה נוסף לבית הספר, הכולל תוספת של שש כיתות לימוד ל-18 כיתות הלימוד הקיימות, חדרי שירותים, מעבדה טכנולוגית וספריית בית ספר.

ראש העיר חיים ביבס: "כל פתיחת שנת לימודים עבורי מרגשת יותר מקודמתה. אני רוצה לאחל לכולם, לילדי הגנים, התלמידים והמורים, שנת לימודים פורייה ומוצלחת. פתיחת השנה הייתה חלקה, מסודרת ומוצלחת אך אנחנו לא נחים על השמרים וכבר היום אנחנו ממשיכים במלוא הכוח להוסיף ולשפר את מערכת החינוך בעיר בכל התחומים, בפיתוח הסביבתי של בתי הספר, בהקצאת מחשבים וטכנולוגיה נוספת לטובת התלמידים ובשיפור ההישגים. שתהיה לנו שנה טובה."

היכנסו לתעודות הזהות של בתי הספר



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד