תיבות קינון בגני הילדים

16/12/2019 י"ח כסלו תש"פ

היחידה לאיכות ותכנון סביבה באגף שפ"ע, מחלקת בימים אלו כ-30 תיבות קינון לגני הילדים בעיר. כאשר מטרת הפרויקט היא להשיב את ציפור השיר הירגזי, ציפור קטנה שהייתה אלפי שנים אחת הנפוצות בישראל ונעלמה בעקבות הציפורים הפולשות שפלשו לסביבתה הטבעית והשתלטו על האזור.

מדובר בפרויקט ארצי, שבוצע בין השאר, עם ילדי הגנים בגליל התחתון בצפון הארץ עם מאות תיבות קינון שהוצבו באיזור זה. תרומתו של הירגזי חשובה לסביבה בהיותו מנקה את הסביבה מחרקים שעושים נזק לסביבה. ילדי העיר מודיעין מכבים רעות שיצטרפו גם הם לפרויקט, ישתתפו באופן פעיל בצביעתם של תיבות הקינון והצבתן בחצרות הגנים, בתקווה, כי אלו ימשכו את הציפור מהזן הנעלם בארצנו.

תיבות קינון מחולקות לילדי גן אמירתיבות קינון מחולקות לילדי גן אמיר

הילה בן אליעזר, מחזיק תיק איכות הסביבה: "עם הצבת תיבות קינון בגני הילדים שבחרו בנושא כנושא מרכזי, אנחנו לא רק מקרבים את הילדים שלנו לטבע , אלא מצליחים לקרב את הטבע ולאפשר לילדים לחוות באופן בלתי אמצעי את עולם החי בתוך הגן עצמו. הילדים יפגשו ויתוודעו בעצמם לציפור במעופה, בנדידתה ולמחזור החיים של הציפור. נרחיב את פעילותנו לפרויקטים נוספים שמטמיעים באמצעות החוויה את הערכים שאנחנו מאמינים בהם."



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד