חזקים בדיפלומטיה

16/12/2019 י"ח כסלו תש"פ

ביום ראשון 17.11.19, חזרה משלחת של תיכון יחד למודל האו"ם באוקספורד, עם הישגים דיפלומטיים מרשימים.

במשך שלושה ימים, באנגלית רהוטה וקוד לבוש מהודר, התכנסו מאות תלמידים מ-19 מדינות שונות ודימו את מודל האו"ם ודנו בוועדות שונות בנושאים עולמיים כמו למשל, המשבר בוונצואלה, המשאבים העתידיים באנטרטיקה, המצב בדרום סומליה ועוד.

התלמידים ייצגו מדינות שונות ונדרשו להכין עצמם מבעוד מועד, לחקור ולהכיר היטב את המדינה, לבנות טיעונים ובעיקר, לדעת לדבר באנגלית גבוהה, להכיר עמדות שונות, לייצג ולשכנע.

בתום הוועדות, נערך כנס סיכום מרשים באולם היסטורי באוקספורד, בו חולקו פרסים למשתתפים.

התלמידים הזוכים יחד עם יונה סאסי ושגיב אלבזהתלמידים הזוכים יחד עם יונה סאסי ושגיב אלבז

תלמידי תיכון יחד זכו בארבעה פרסים, שלושה מהם כמצטיינים בוועדה. רייצ'ל רוטשטיין זכתה בנייר המקדים הטוב ביותר, בן חמי זכה כדובר הטוב ביותר של הוועדה שאותה ייצג, בנימין צ'לסקי זכה בשני פרסים: כדובר הטוב ביותר בוועדה וגם כדובר הטוב ביותר בוועדת הבחירה.

על המשלחת ניצחה רכזת מגמת הדיפלומטיה, יונה סאסי שטיפחה בתלמידים כישורים רבים שהובילו אותם להישגים היפים.

בטרם התחילה התחרות, הכירו התלמידים של "יחד" את הקהילה היהודית בלונדון והתארחו אצל משפחות מהקהילה. בנוסף, ביקרו בבית ספר יהודי ובספרייה וגלריה לאומית.

שגיב אלבז, מנהל תיכון יחד: "הרגע הזה בו מורה מהודו שואלת אותך מהיכן מגיעה המשלחת המעניינת שלך? הוא רגע של גאווה עולמית לדיפלומטים והדיפלומטיות הבאים של ישראל. זה המקום להודות לקהילת יחד על התמיכה להבאת בשורת "יחד" לעולם. חוויה בלתי נשכחת ומעוררת השראה."



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד