שופינג לימודי ברעים סיטי

06/02/2020 י"א שבט תש"פ

בית הספר רעים הכריז ביום שני 27.1.20 על הקמת עיר חדשה במודיעין מכבים רעות – "רעים סיטי". טקס הכרזת העיר התקיים במהלך סיור מוסדות חינוך שנערך על ידי ראש העיר, חיים ביבס ונציגי העירייה.

למעשה נחנך מרחב לימודי חדש בבית הספר "רעים". המרחב משמש את תלמידי כיתות א' ו-ב', ומקדם למידה באמצעות משחק סוציו-דרמתי, שיתופיות, שיח והעשרת ידע.

המרחב בנוי בצורת מודל של עיר קטנה וצבעונית ומורכב מתחנות חווייתיות רבות כמו למשל, בנק, כיבוי אש, משטרה, מכולת, מסעדה, מרפאה ועוד. זאת כאשר בכל תחנה, תחפושות מתאימות, פינות ישיבה ואביזרים לחוויה לימודית שונה ומיוחדת.

כאמור טקס חנוכת המרחב נערך במעמד ראש העיר כאשר לאחר הכרזת ההקמה לעיר החדשה, ביקשו, התלמידים הנרגשים, מראש העיר לבחור את שמו של הרחוב הראשי של העיר בתיבת הקלפי שהוצבה בחדר, מתוך שלוש אפשרויות שחשבו עליהן.

מנהלת בית הספר, גילה בר לב הסבירה כי: "בכל אתר בעיר יש משימות בעברית או חשבון, כאשר שמנו דגש על כך שהכל יבוצע בשיתוף פעולה. באמצעות המשחק לומדים הילדים את נושאי הלימוד, מרחיבים את אוצר המילים והמושגים ומפתחים מיומנויות חשובות כמו לפתור בעיות באופן יצירתי."

טקס חנוכת מרחב למידה בבית ספר רעיםטקס חנוכת מרחב למידה בבית ספר רעים


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד