נבחרה מנהלת לבי"ס הממ"ד "נוף הרים"

20/08/2020 ל' אב תש"פ

השבוע מונתה, מנהלת חדשה לבית הספר היסודי הממ"ד "נוף הרים", אשר ייפתח בשנת הלימודים הקרובה בשכונת נופים. המנהלת, ליאת הופמן, מגיעה עם רקע עשיר בחינוך והוראה.

בעשר השנים האחרונות, שימשה הופמן כסגנית מנהל תיכון דתי "איתן" ברמלה. כמו כן, מילאה בתיכון זה שורת תפקידים נוספת, בין היתר, רכזת פדגוגית, רכזת חינוך חברתי, מחנכת כיתות ז'-יב' ועוד. לפני כן, הייתה מחנכת בבית ספר יסודי ממלכתי קהילתי "בן צבי" בקרית עקרון ורכזת תנועות נוער בעיר רחובות.
בהכשרתה, הופמן עברה הכשרת מנהלים "אבני ראשה" במכללת ירושלים בשנת 2019 ויש לה תעודת הוראה בתנ"ך ותואר שני במדעי המדינה מאוניברסיטת בר אילן.
הופמן כאמור, תנהל את בית הספר הממ"ד החדש "נוף הרים" בשכונת נופים. תלמידי בית הספר יתארחו בשנת הלימודים הקרובה באגף נפרד בבית הספר הממלכתי החדש גם כן בשכונה- "חופים". זאת עד אשר תסתיים בנייתו של ביה"ס נוף הרים, שצפויה בתחילת שנת הלימודים תשפ"ב.

בתיה שוכן אורבוך, ראש מינהל החינוך בירכה על מינויה של ליאת הופמן והוסיפה כי "אין ספק, שבפני ליאת עומד אתגר מעניין להצמיח בית ספר חדש וליצוק בו אט אט תוכן, זהות וייחודיות. אני בטוחה כי עם הכישורים והניסיון הרב שצברה, תצליח יחד עם צוות בית הספר להוביל אותו להצלחה גדולה".

ליאת הופמןליאת הופמן


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד