חנוכת מרכז פסג''ה החדש

02/09/2020 י"ג אלול תש"פ

ביום ראשון, 30.8.20 התקיים טקס חנוכת מרכז פסג"ה במשכנו החדש, בשד' יצחק רבין 4. הטקס התקיים בהשתתפות ראש העיר, חיים ביבס, כשלמעשה הוא היה אמור להיערך בחודש מרץ, אך משבר הקורונה שפרץ בחודש זה הביא לדחיית הטקס החגיגי.

במרכז פסג"ה הושקעה מחשבה עיצובית קפדנית, על מנת שישמש כבית חם ומזמין עבור סגלי ההוראה בעיר. במקום, פינות למידה ייחודיות הכוללות גם סגנונות שונים של ישיבה, חדרי תקשוב, פינות קפה ועוד.

המרכז מאפשר לעובדי ההוראה למידה והוראה מגוונת, חדשנית, מתקדמת ויצירתית. למידה חדשנית כזו התבקשה בעיקר בתקופת הקורונה כאשר במהלך תקופת הסגר, נרתם המרכז לסייע לעובדי ההוראה במתן כלים מגוונים וחדשניים ללמידה מרחוק המותאמים לפי שכבות הגיל.

ראש העיר, חיים ביבס: "אנו גאים לחנוך את מרכז פסג"ה, אחד מן המרכזים היפים והמקצועיים בארץ, שמשרת את צוותי החינוך בעיר ובאיזור. תרומתו של המרכז ניכרת ביתר שאת בתקופה זו, אשר מצריכה חשיבה מחודשת באשר למערך הלמידה וההוראה.
אין לי ספק, כי בזכות המרכז, מורים, גננות ומנהלים יוכלו לפרוץ את גבולות ההוראה המסורתיים ולהביא רוח חדשה של חדשנות ולמידה מתקדמת. אנו נראה זאת כבר בשנה הקרובה".

מרכז פסג"ה, יצחק רבין 4, טל. 08-6226745

חנוכת מרכז פסגה. צילום: צ'רלס יעקבחנוכת מרכז פסגה. צילום: צ'רלס יעקב


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד