מנהלת חדשה למחלקה לחינוך קדם יסודי

08/04/2021 כ"ו ניסן תשפ"א

מנהלת חדשה למחלקה לחינוך קדם יסודי בעירייה. זאת לאחר 17 שנים בהן ניהלה את המחלקה אתי קשמה, אשר פרשה לאחרונה לגמלאות. בהליך מכרזי שנערך לאחרונה, נבחרה בוועדת המכרז אלה גוטליב לתפקיד במינהל החינוך.

גוטליב, תושבת העיר, בעלת תואר M.A מהאוניברסיטה העברית בחוג לחינוך במגמה לחינוך מיוחד וניסיון רב בניהול, פיתוח ויישום תכניות חברתיות בפריפריה הגיאוגרפית – חברתית.

בעלת ראייה רחבה ואסטרטגית, יכולת חשיבה יצירתית, הובלה והנחיית צוותי עבודה לקידום תהליכים מיטביים – חדשניים ויישומם. ניסיונה העשיר כולל תפקיד בכיר כמנהלת אזור בתל אביב ומרכזת בתכנית "ניצנים" .

כמו כן הייתה שותפה לצוות ההקמה של התכנית החולשת על 59 רשויות ו-1750 מסגרות צהרונים. עוד עסקה בעברה, בתפקיד מנהלת איזור מרכז –חותם מיסודה של ג'וינט ישראל ומנהלת מחוז מרכז בתכנית מיל"ת העמותה לתפנית בחינוך, מיסודה של קרן רש"י.

מויש לוי, סגן רה"ע ומחזיק תיק החינוך: "תודה והערכה לאתי קשמה, שהובילה את מחלקת החינוך הקדם יסודי במשך שנים רבות, עוד מלפני איחוד הרשויות של מודיעין עם מכבים ורעות. אני מאחל לאלה גוטליב הצלחה גדולה בתפקיד. גני הילדים מהווים בסיס חשוב ביותר לכל מערכת החינוך, והשקעה וטיפוח של הגנים נותנת אותותיה בשנים מאוחרות יותר. אני משוכנע שיחד עם אלה נציב את מסגרות הקדם יסודי במקום הראוי להם ונמשיך לפתח ולטפח אותן".

בתיה שוכן-אורבך ראש מינהל חינוך בעירייה אמרה כי: "אתי קשמה מילאה את תפקידה בגאון שנים רבות ואני מודה לה על כך. אין לי ספק כי הבחירה באלה גוטליב היא בחירה ראויה ומתאימה, בזכות כישוריה וניסיונה הרב היא תוביל את המחלקה ואת מערך החינוך הקדם יסודי בהצלחה".

אלה גוטליבאלה גוטליב


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד