רישום לגנים ולבתי הספר של החופש הגדול

15/06/2021 ה' תמוז תשפ"א

בהתאם למתווה, שפורסם על ידי משרד החינוך החלו בעירייה ובעמותת סחלבים להיערך לקראת הקיץ, להפעלת המסגרת המוכרת של גני ובתי הספר של החופש הגדול. כמו כן ההיערכות כוללת מתן מענה המשכי בקייטנות לחופשת הקיץ.

לחצו כאן להרשמה לגנים ולבית הספר של החופש הגדול

כידוע, משרד החינוך קבע כי בית הספר וגני החופש הגדול יתקיימו במשך שלושה שבועות בין התאריכים 1 ביולי עד 22 ביולי (למעט יום ט' באב, שבו לא יופעלו המסגרות). בנוסף לכך העירייה, באמצעות עמותת סחלבים פועלת לאפשר להורים לרשום את ילדיהם לקייטנות קיץ לילדי הגנים ובתי הספר היסודיים מתאריך 25.7 עד לתאריך 12.8, כולל.

כפי שפורסם, תכנית בית הספר והגנים של החופש הגדול תפעל זו הפעם השביעית, בשלושת השבועות הראשונים של חודש יולי בימים ראשון עד חמישי, בין התאריכים 1 ביולי עד 22 ביולי והיא מיועדת לתלמידי גני הילדים ולבוגרי כיתות א'-ו' בבתי הספר בעיר. שעות הפעילות בבתי הספר יהיו משעה 8:00 בבוקר ועד 13:00. בגני הילדים ובחט"צים משעה 7:30 עד 13:00.

השנה, באופן חריג, תתאפשר הפעלת תכניות בקיץ לתלמידי חטיבות הביניים והתיכונים (בוגרי כיתות ז' – י"א) בהתאם לצרכים ולמתכונת שייקבעו על ידי הנהלות בתי הספר העל יסודיים.

התשלום עבור התכנית ייגבה לפי האשכול הסוציואקנומי של הרשות המקומית, כך שבעירנו המחיר יעמוד על 450 שקלים עד השעה 13:00. כמו תמיד, יוכלו הורי ילדי הגנים וכיתות א'-ג' להאריך את יום הלימודים עד השעה 16:30 על ידי רישום לצהרון אצל מפעיל הצהרונים הפועל במוסד החינוכי במהלך השנה, בתוספת של 675 שקלים כולל ארוחת צהריים חמה.

הרישום לתכנית בית הספר והגנים של החופש הגדול יחל ביום רביעי, 2.6.21 באתר עמותת סחלבים ויסתיים ב- 14.6.21. הרישום להארכת שעות הפעילות בצהרוני הקיץ והרישום לקייטנות ההמשך יבוצע באתר עמותת סחלבים או אצל מפעילי הצהרונים שהינם זכיינים של העירייה בחלק מהמסגרות. בעמותת סחלבים ביקשו להדגיש כי לאור העובדה שהתכנית הורחבה השנה, ייתכנו עמוסים באתר הרישום וציינו כי אין חשיבות למועד הרישום כל עוד הוא מתבצע עד לתאריך סגירת הרישום, 14.6.21.

תושבים חדשים, שביצעו רישום לשנה"ל הבאה, יוכלו אף הם להירשם לבתי הספר והגנים של החופש הגדול, כאשר שיבוץ הילדים למסגרות הקיץ יעשה בסוף חודש יוני, על בסיס מקום פנוי.

במינהל החינוך מדגישים כי התלמידים ישובצו בקיץ על פי המסגרות החינוכיות שבהן למדו בשנת הלימודים הנוכחית, על מנת לשמור על הרצף החינוכי. בנוסף, משקיעה העירייה מאמצים רבים בגיוס כוח אדם מתוך המערכת – מורים, גננות, סייעות ועובדי צהרונים ובמקרים וזה לא יתאפשר, יגויסו מדריכים חיצוניים.

תכנית הקיץ בגני הילדים תהייה קייטנת "הוקוס פוקוס" במסגרתה יעופו הילדים בדמיון אל מחוזות רחוקים וקסומים, יכירו בעלי חיים וילמדו על תופעות טבע, תוך דגש על היבטים חברתיים.

בתכנית הקיץ בבתי הספר היסודיים, יחשפו הילדים לתכנים מעניינים "מסביב לעולם" ויגלו תרבויות ומנהגים של ארצות שונות דרך פעילויות, שירים וסיפורים.

פרטים נוספים והרשמה לתכנית גני ובתי הספר של החופש הגדול באתר עמותת סחלבים.

כחלק מהשירות לתושב ומתוך מטרה לספק לילדי הגנים מענה רציף, תפעיל עמותת סחלבים בגני הילדים קייטנות המשך בתשלום לשבוע האחרון של יולי, בין התאריכים 25.7-29.7 . קייטנת ההמשך תהווה המשך ישיר לתכנית גני החופש הגדול.

תלמידי בתי הספר היסודיים יוכלו ליהנות השנה גם ממגוון סדנאות, מחנות ספורט וקייטנות על אזוריות חווייתיות שתפעיל בעיר עמותת סחלבים בין התאריכים 25.7 ועד ל-12.8. בין היתר יוכלו הילדים לבחור מבין קייטנת מולקולה חווייתית, אילוף כלבים, קייטנת ספורט משולבת, מחול, החלקה על גלגיליות ושלל סדנאות מרתקות. הרישום לקייטנות ההמשך יתבצע באתר עמותת סחלבים.

להרשמה לחצו כאן

רישום לגנים ולבתי הספר של החופש הגדולרישום לגנים ולבתי הספר של החופש הגדול


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד