מצטיינים לשנת תשפ''א

30/08/2021 כ"ב אלול תשפ"א

ברכות לבתי הספר העל יסודיים עירוני ג' ע"ש רא"ל מוטה גור, אורט עירוני ד' ואמי"ת בנות. השבוע פרסם משרד החינוך כי בתי ספר אלו נמנים ברשימת בתי הספר המצטיינים לשנת הלימודים תשפ"א. מדבר ב-313 בתי ספר שנבחרו למצטיינים מתוך 784 בתי ספר על יסודיים ברחבי הארץ.

בתי הספר נמדדים על היבטים רחבים בעשייה הבית ספרית, והחישוב כולל ממדים חברתיים, ערכיים ולימודיים, בהם: מעורבות חברתית, שילוב ילדי חינוך מיוחד, קליטת עולים חדשים, מניעת נשירה, טוהר הבחינות, גיוס לצה"ל, אחוז הזכאות לבגרות ובנוסף, שיעור השיפור המשמעותי שחוללו בתי הספר בהשוואה להישגי השנה הקודמת.

בעירייה הסבירו כי הקריטריונים לתגמול מכוונים לבתי הספר שחוללו את השינוי המשמעותי ביותר באותם מדדים בקרב תלמידיהם בשנת הלימודים תשפ"א, בהשוואה לשנה הקודמת, ולא לבתי הספר בעלי ההישגים הגבוהים ביותר, דבר שמחזק את ההישג, לאור העבודה שבתי הספר בעיר נחשבים מלכתחילה למובילים.

הרשימה נקבעה מתוך רצון של משרד החינוך להוקיר את בתי הספר על תרומתם בעיצוב עתיד התלמידים והבאתם להצטיינות לימודית אישית, חברתית וערכית בשנת הלימודים תשפ"א. התגמול, שהינו חד פעמי, מחזק ומתמרץ את קידום ערך המצוינות כאורח חיים, ויחד עם זאת מהווה אות הערכה לעשייה החינוכית המעמיקה של הצוות החינוכי. בתי הספר המצטיינים יתוגמלו במענק כספי שיינתן לצוותי ההוראה.

אמית בנותאמית בנות
עירוני געירוני ג

חיים ביבס, ראש העיר: "גאווה גדולה לעירנו ששלושה בתי ספר זכו בהוקרה כבתי ספר מצטיינים. המלאכה היא מורכבת, במיוחד בתקופת הקורונה שהגיחה לחיינו ואנו רואים כמה יצירתיות, הסתגלות ומקצועיות יש לצוותי החינוך של בתי הספר. אני שמח על כך, שהמענקים ניתנים לא רק על ציונים אלא גם על הישגים ערכיים וחברתיים. אלו חשובים לא פחות ובהם בתי הספר שלנו משקיעים מאמצים רבים ואנו רואים את פירותיהם בשירות האזרחי ובגיוס לצה"ל ובדור העתיד שלנו שמוכיח מנהיגות ומעורבות חברתית מרשימה. יישר כוח והמשיכו לבלוט ולהוביל. "

מויש לוי מחזיק תיק החינוך: " כמו בכל שנה, בתי הספר שלנו חוזרים ומוכיחים לנו איזו עבודה מצויינת הם עושים. הדברים נכונים במיוחד על רקע השנה הקשה והמאותגרת שעברנו לצד הקורונה. ברכות לבתי הספר, לצוותי החינוך והמנהלה, להורים ובעיקר לתלמידים."



פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד