הרשמה לשנה''ל תשפ''ג

16/12/2021 י"ב טבת תשפ"ב

במנהל החינוך בעירייה נערכים בימים אלה לקראת פתיחת הרישום למוסדות החינוך לשנת תשפ"ג. שלב משמעותי ומרגש עבור הורים ותלמידים רבים, בוודאי אלו שעושים צעדים ראשונים במסגרת חדשה, העולים לגן עירייה, לכיתה א' ולכיתה ז'.

הרישום ייפתח, כתמיד, באתר העירייה בין התאריכים 3.1.2022 עד 23.1.2022, כאשר בעירייה מדגישים כי אין חשיבות למועד הרישום בטווח זמן זה, וכל הבקשות נבחנות ע"י מנהל החינוך רק לאחר סגירת הרישום.

בתקופה זו, עומדים לרשות ההורים שני כלים חשובים שיסייעו מאוד בבחירת מוסד החינוך והם – מפגשי היכרות, שנערכים במוסדות החינוך וכן, חוברות הזהויות הדיגיטליות, בהן ניתן להתרשם מהזהות הייחודית של כל בית ספר ומהעשייה החינוכית המתקיימת בו.

חוברות הזהויות היא תוצר של תהליך עירוני אסטרטגי נרחב שנעשה בבתי הספר, במטרה לזקק ולהאיר את מאפייניו וחזונו אשר מבדלים אותו מן האחרים. כך שהשמיים הם הגבול מבחינת היצירתיות שכל בית ספר יוצק ליומיום עבור התלמידים והצוות החינוכי. זו השנה השלישית שיוצאת תכנית הזהויות כמודל עירוני ייחודי והיא נוחלת הצלחה רבה.

תהליך הרישום כאמור השתדרג בשנים האחרונות וחלק ממנו הינו מנגנון הבחירה המבוקרת לילדים העולים לגן חובה, לכיתה א' ולכיתה ז'. הרישום נעשה באופן מקוון ונוח מהבית, כולל העלאת טפסים ומסמכים נדרשים. הרחבת אפשרויות הבחירה המבוקרת גם היא תוצר של מהלך אסטרטגי עירוני שנעשה ביחד עם המעבר לזהויות הבית ספריות.

זאת מתוך מטרה אחת חשובה – לאפשר להורים לבחור באופן מבוקר את המסגרת המתאימה ביותר לילדיהם לא רק משיקולים גיאוגרפיים למשל, אלא גם מתוך תפיסות ערכיות, חינוכיות וכישוריו של הילד.

בהקשר זה מדגישים במינהל החינוך, כי מדובר בבחירה מבוקרת שבה מנגנון ויסות עירוני יופעל במידה שלא יהיה ניתן לאפשר לכולם את העדיפות הראשונה בה יבחרו. מנגנון הוויסות יתחשב במרחק מהמוסד החינוכי ולאחר מכן בשיקולים פדגוגיים, משפחתיים ואחרים, במקרים מסוימים תיערך הגרלה.

בחוברת המידע וההנגשה לרישום, ניתן למצוא גם מידע נרחב של הנחיות לרישום, בין היתר, לתושבים חדשים וכאלו שעוברים דירה, זוג הורים המתגוררים בכתובות שונות, עולים חדשים, רישום למסגרות לחינוך המיוחד והסעות, רישום למסגרות על אזוריות, צהרונים ועוד. הכל באופן מקוון וללא צורך בהגעה פיזית לבניין העירייה.

פרטים מלאים על הרישום לכל שכבות הגיל החל מגיל 3 ועד כיתה י"ב וכן את חוברות הזהויות ניתן למצוא כאן באתר

רישום תלמידיםרישום תלמידים


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד