רישום למוסדות החינוך

20/01/2022 י"ח שבט תשפ"ב

ביום שני, 3.1.22, נפתח הרישום למוסדות החינוך בעיר לשנת תשפ"ג. 3,993 ילדים מגיל שלוש עד חמש צפויים להירשם לגני הילדים העירוניים, 1,693 לכיתה א' ו-2,070 לכיתה ז'. בסך הכל, 7,756 ילדים ונוער ירשמו למערכת החינוך במודיעין מכבים רעות.

מנהל החינוך בעירייה נערך בחודשים האחרונים לקראת הרישום, עם חוברות מונגשות דיגיטליות אשר מציגות להורים את אופן תהליך הרישום והזהויות הבית ספריות המייחדות כל בית ספר על מנת לאפשר בחירה מדויקת יותר עבור התלמידים. כך שהבחירה אינה חייבת להיות רק באופן המסורתי לפי קרבה גיאוגרפית, אלא גם על בסיס פרמטרים ערכיים, כישורים של התלמיד ועוד.

הרישום התחיל כאמור ביום שני 3.1.22 ויתאפשר עד יום ראשון 23.1.22 כאן באתר העירייה

במנהל החינוך מדגישים כי אין שום השפעה ליום בו נרשמים מבחינת ההחלטה על הרישום או מספר המקומות במוסד החינוך, שכן רק לאחר סגירת הרישום נבחנות הבקשות כולן באופן שווה.

בנוסף, מכיוון שמדובר ברישום של הרבה מאוד תלמידים, ייתכנו עומסים על המערכת וניתן בהחלט לבצע את הרישום במועד אחר ומכל מקום באופן נוח וידידותי.

לאחר סגירת תהליך הרישום יבצע מנהל החינוך בחירה מבוקרת שבה מנגנון ויסות עירוני יופעל במידה שלא יהיה ניתן לאפשר לכולם את העדיפות הראשונה בה יבחרו. מנגנון הוויסות יתחשב במרחק מהמוסד החינוכי ולאחר מכן בשיקולים פדגוגיים, משפחתיים ואחרים, במקרים מסוימים תיערך הגרלה.

תושבי שכונת מורשת הצפויים להתאכלס בחודשים הקרובים, יוכלו לרשום את ילדיהם לבתי הספר וגני הילדים הנבנים בימים אלה בשכונה. יש להיכנס לרישום לתושבים חדשים או שינוי כתובת בעיר – לחצו כאן

כיתה בעיר בזמן קורונה. תמונה להמחשהכיתה בעיר בזמן קורונה. תמונה להמחשה


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד