קשר בין אבות ובנות דרך רובוטיקה

29/06/2022 ל' סיון תשפ"ב

קשר בין אבות ובנות דרך רובוטיקה

לראשונה בארץ, יצאה לדרך תוכנית ייחודית של אבות ובנות בתחום הרובוטיקה. התוכנית, בהובלת הקתדרה להורות ומשפחה במרכז הרב תחומי, מינהל החינוך, FIRST עמותת החינוך ללימודי מדעים וטכנולוגיה נעמ"ת מרכז אבא, שמה לה למטרה לפתח ולקדם חשיבה טכנולוגית ומדעית ולא פחות חשוב מכך, יצירת שיח משותף ותקשורת מיטיבה בין אבות לבנותיהם ולחיזוק הקשר.

מי יכול להצטרך לתכנית? אבות ובנות בכיתות א'-ד' מבתי הספר בעיר, שיקבלו ביחד משימה מאתגרת ליצירת רובוט מלגו. משימה בה יידרשו לעבוד בצוות ושותפות, תוך למידה ומחקר וכמובן יצירתיות רבה. התוצרים של כל קבוצה, אשר תיפגש ל-17 מפגשים של למידה, חוויה וחיבור משפחתי, יוצגו לקהל הרחב במרכז הרב תחומי.

התוכנית התחילה כפיילוט עם שתי קבוצות וקוצרת הצלחה רבה, ובחודש ספטמבר הקרוב עם תחילת שנת הלימודים, צפויות להיפתח שמונה קבוצות, כאשר בכל קבוצה 12 משתתפים.

מויש לוי, סגן רה"ע ומחזיק תיק החינוך: "בשנים האחרונות אנחנו משקיעים משאבים רבים בתחום הטכנולוגי והמדעי בכלל, והרובוטיקה בפרט, במיוחד בקרב הבנות. התכנית הרוחבית ברמה בארצית לא רק שמחזקת מגמה זו כבר אצל תלמידות צעירות, אלא מאפשרת גם חיבור וזמן איכות בין אבות ובנות. אני שמח על ההדים החיוביים שאנחנו מקבלים על הפיילוט ולכן נרחיב את התכנית גם לקבוצות נוספות".

להרשמה לתוכנית התקשרו למרכז הרב תחומי בטלפון: 08-6226768.


קבוצת רובוטיקה לאבות ובנות


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד