תחרות הרובוטיקה העירונית

29/06/2022 ל' סיון תשפ"ב

תחרות הרובוטיקה העירונית

בתחילת החודש נערכה, כמיטב המסורת, תחרות השיא העונתית עבור נבחרות הרובוטיקה בעיר. את התחרות הקימה נבחרת ה – FTC של בית הספר אורט עירוני ד' מודיעין, נבחרת Everest #12817, בשיתוף העירייה ובתמיכת FIRST ישראל.

לאחר שנתיים שבהן התחרות לא התקיימה עקב מגבלות הקורונה, הייתה זו התרגשות גדולה לראות את החיוכים על פניהם של כל תלמידות והתלמידים הצעירים, שהם הדור הבא של אנשי הטכנולוגיה וההייטק.

במסגרת התחרות, אליה הצטרפו נבחרות נוספות, שהגיעו מחוץ לעיר ממקומות כמו שוהם, עמק חפר ורעננה, הריצה כל נבחרת את הרובוט שלה על גבי לוח המשחק במטרה להשיג את הניקוד הגבוה ביותר. לאורך כל יום התחרות, נציגות ונציגים מהנבחרות השונות שיתפו את תוצרי המחקר שלהם מהעונה עם נבחרות אחרות במטרה לשווק את הקבוצה שלהם, להכיר את הפרויקטים של המתחרים, לתרום להם ולהיתרם מהם. בהמשך היום, נערכה פעילות שיא בתחום המחקר, במסגרתה נבדקה הבקיאות של כלל המשתתפים בתחרות בפרויקטים של הקבוצות האחרות.

לבסוף, נרשמה גאווה גדולה כשנבחרת מבית הספר "נתיב זבולון" זכתה במקום הראשון בתחרות. במקום השלישי זכתה נבחרת מבית הספר אורט עירוני ד'.

יום התחרות הסתיים כמו תמיד ב–"מסיבוטיקה"! ההרקדה המוכרת של ארגון FIRST מכלל התחרויות הרשמיות בארץ. כמו כל תחרות של FIRST, גם הפעם הייתה זו הזדמנות לחגוג מדע וטכנולוגיה ולהרגיש את החזרה לשגרה.



תחרות הרובוטיקה העירונית


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד