מחוץ לכותלי הבית והמסכים, מתחילים השבוע בבתי הספר בהדרגה, במפגשים חוץ כיתתיים לתלמידי כיתות ה' ומעלה, אשר כידוע, עדיין לומדים במרחב הווירטואלי ועוד לא חזרו לספסל הלימודים. המפגשים מתאפשרים בחלוקה לקבוצות, ותוך שמירה על הנחיות משרד הבריאות ובהמשך לאישור משרד החינוך.

כך למשל, בבוקר יום שני, 9.11.20 בבית הספר קשת, נהנו תלמידי כיתות ה' – ו' משיח רגשי, פעילויות חברתיות ומשחקים, שהכינו עבורם המחנכות. בנוסף נערכו מפגשים להעצמת החוסן האישי עם יועצת ביה"ס.

בבית הספר "היובל" נהנו תלמידי כיתות ה' ממפגשים חברתיים. התלמידים נפגשו, בחלוקה לקבוצות, עם המחנכת לשיח רגשי במרחבים הפתוחים בדשא, ולשעה נוספת של חילוץ עצמות ופעילות ספורטיבית מהנה עם המורה לספורט.

בבית הספר "מעוז המכבים", כיתות ו' נהנו משיח ומשחקי חברה עם המחנכות ואף קיבלו ערכת הכנה ומתכון ללימונדה, שהכינו עבורם תלמידי ומורות כיתות ד' בבית הספר.

השכבות הבוגרות יותר בחטיבות הביניים והתיכונים, גם הן התחילו בסדרת מפגשים. בביה"ס עירוני א', נהנו תלמידי כיתות ח' משיח רגשי עם המחנכות ופעילויות נוספות. בביה"ס אורט עירוני ד', נפגשו הבוקר המחנכות עם שכבות ז' עד יא', למפגש משמעותי ומרגש עם התלמידים.

המפגשים ימשיכו להתקיים בכלל בתי הספר בעיר לשכבות ה' ומעלה, בתקופה הקרובה, בהתאם להנחיות משרד הבריאות ומשרד החינוך.

מפגש חוץ כיתתי ביה"ס היובלמפגש חוץ כיתתי ביה"ס היובל


פניה למוקד העירוני מוקד 106
פניה למוקד העירוני
חזור לראש העמוד